Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Colruyt.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Colruyt.

    Het is een regelrechte schande! zo erg erg erg.
    Nu eigenlijk zoek ik informatie over colruyt dat te maken heeft met internationale handel, maar anyway toch bedankt voor dit interessante stukje lectuur.

    Comment


    • #17
      Re: Colruyt.

      Oorspronkelijk geplaatst door Omrie Bekijk bericht
      Het is een regelrechte schande! zo erg erg erg.
      Nu eigenlijk zoek ik informatie over colruyt dat te maken heeft met internationale handel, maar anyway toch bedankt voor dit interessante stukje lectuur.
      De zaak werd destijds opgelost.
      Ik heb een gesprekje gehad met de filiaalleider.
      Kan je wel zeggen dat ze op gebied van Fairtrade hun best doen.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #18
        Re: Colruyt.

        jaren geleden vond ik eens een afgeknipte vingernagel onderin een potje yoghourt van het merk CHAMBOURCY . Ik heb er geen zaak van gemaakt. Dat kan je toch niet bewijzen dat die vingernagel er in zat.
        Maar ik vind het wel een smeerlapperij. Heb geen yoghourt meer gegeten van dat merk.

        Comment


        • #19
          Re: Colruyt.

          Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
          jaren geleden vond ik eens een afgeknipte vingernagel onderin een potje yoghourt van het merk CHAMBOURCY . Ik heb er geen zaak van gemaakt. Dat kan je toch niet bewijzen dat die vingernagel er in zat.
          Maar ik vind het wel een smeerlapperij. Heb geen yoghourt meer gegeten van dat merk.
          Dat kan niet he... bah.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #20
            Re: Colruyt.

            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            ... Ik heb een gesprekje gehad met de filiaalleider.
            Kan je wel zeggen dat ze op gebied van Fairtrade hun best doen.
            Zoals jij "Fairtrade" schrijft, heeft dat een héél andere betekenis, Theo.
            Vriendelijke groet,

            Jos

            Comment


            • #21
              Re: Colruyt.

              Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
              Zoals jij "Fairtrade" schrijft, heeft dat een héél andere betekenis, Theo.

              En zie ook Oxfam.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #22
                Re: Colruyt.

                Fairtrade (met hoofdletter en in één woord geschreven) is een gedeponeerd handelsmerk van Oxfam. Dan spreken we over eerlijke INTERNATIONALE handel, met strenge eisen inzake milieuvriendelijkheid.

                De klantvriendelijkheid van de uitbater van een onderneming, zou je eventueel met "fare trade" kunnen omschrijven. Letterlijk vertaald betekent het immers "eerlijke handel".
                Vriendelijke groet,

                Jos

                Comment


                • #23
                  Re: Colruyt.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                  Fairtrade (met hoofdletter en in één woord geschreven) is een gedeponeerd handelsmerk van Oxfam. Dan spreken we over eerlijke INTERNATIONALE handel, met strenge eisen inzake milieuvriendelijkheid.

                  De klantvriendelijkheid van de uitbater van een onderneming, zou je eventueel met "fare trade" kunnen omschrijven. Letterlijk vertaald betekent het immers "eerlijke handel".
                  Jos, wat vraagt Omrie?
                  Zie #16
                  Nu eigenlijk zoek ik informatie over colruyt dat te maken heeft met internationale handel, maar anyway toch bedankt voor dit interessante stukje lectuur.

                  Eerlijke internationale handel
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #24
                    Re: Colruyt.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                    De klantvriendelijkheid van de uitbater van een onderneming, zou je eventueel met "fare trade" kunnen omschrijven. Letterlijk vertaald betekent het immers "eerlijke handel".
                    Zeker van?
                    EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

                    Comment


                    • #25
                      Re: Colruyt.

                      Zeg Theo, ben je dan uiteindelijk vergoed in 2007 ? (of kijk ik ergens over ?)
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • #26
                        Re: Colruyt.

                        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Zeg Theo, ben je dan uiteindelijk vergoed in 2007 ? (of kijk ik ergens over ?)
                        Ik kon dat ja maar ik heb dat niet gedaan...
                        Mijn probleempje is dat ik die baas goed ken
                        Maar we hebben er wel deftig over gepraat en daar was ook personeel van de winkel bij.

                        Voor een bepaalde actie van Oxfam heeft die ook goed meegewerkt.
                        Als vrijwilliger bij Oxfam heb ik daar ook foto's van kunnen maken.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment

                        Working...
                        X