Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
normaal bellen die u toch op. zo van dei ambetante mensen die uw schouw willen vegen.
goede zijn er niet volgens mij het zijn allemaal smodderpieten
goudengids de bijbel kan helpen voor je probleem
Wat is dat nu voor een uitleg!
Ambetante mensen die wel werk doen dat belangrijk is voor uw veiligheid!
En het is niet omdat er bij u thuis een prutser aan het werk is geweest, dat ze allemaal prutsers zijn he.
Of heb je al alle schoorsteenvegers van België over de vloer gehad?
He, 'k heb hier eigenlijk ook een nodig, en mij bellen die ook niet. Laat staan, dat ze aan mijn deur komen aankloppen...
Ok, 't heeft er misschien iets mee te maken, dat ik overdag niet thuis ben, en dat ik geen vaste telefoon heb.... maar toch, dat zijn details. Die mannen zoeken hun clienteel gewoon op de verkeerde plaatsen
ik heb dit jaar al 3 X telefoon gehad voor het vegen van mijn schoorsteen.
ik heb zelf een bandenzaak weliswaar in bijberoep maar ik bel ook niet rond om te vragen als ik je banden mag vervangen.
het kan toevallig zijn ik he 2 keer iemand laten komen voor mijn schouw te vegen. en 2 keer heb ik ne dag kunnen roet wegen. laat staan dat ze mijne hele parket bijna naar de vaantjes hadden geholpen.
nee nee ik doe het wel zelf nu een setje kost 50 euro en wat ook goed helpt is canada stoken. dan blijft je schouw mooi open.
van die blokjes die je moet opstoken voor je schouw te reinigen blijf daar ook vanaf want die freten zelfs in op je kachel.
Comment