Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

data verbruik ADSL

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• data verbruik ADSL

Heeft Belgacom ook zo'n meterke om te kijken wat je hebt verbruikt, en eventueel nog tegoed hebt?
    Zoja, hoe zet ik dat op mijn pc?
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Re: data verbruik ADSL

Voor zover ik me herinner kun je je datagebruik/verbruik bekijken op je persoonlijke pagina bij Belgacom, via hun website.

Een tipje misschien: Zoek op Google eens naar dommel.be. Werkt met de ADSL lijn van Belgacom, maar de factuur betaal je aan dommel, het is een stukje goedkoper, en naar je dataverbruik hoef je al veel minder om te kijken vanwege de hogere limiet. Ik ben een jaar of twee overgeschakeld, en ik heb het me nog geen seconde beklaagd.
    Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5

Comment

Privé > Iets (bvb internet) > Beheer van mijn verbindingsgegevens (onder beheer van mijn internet account)
      ---
      Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
      http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

Comment

Je kan ook hier eens kijken...
        Groeten,

Polleke

Comment

ok,
          bedankt allemaal
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

Comment

Working...
          X