Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik zie inderdaad dat er hier veel schrijffouten gemaakt worden....doch hou aub in het achterhoofd dat dit een "fotografie forum" is !!!!!!
Vandaar vind ik het ook hoffelijk er niet op te reageren (het stoort mij ook niet) en louter het fotografische te laten primeren... en dat is uiteindelijk waar het hier om gaat
Mij stoort het dat er elke week iemand een topic over hetzelfde onderwerp opstart
Insgelijks.
En het stoort me nog meer dat het bijna altijd mensen zijn die zelf geen foto's posten of enige meerwaarde bieden aan BD.
Mensen die vooral komen lezen en geen wezenlijk deel uitmaken van een forum waar iedereen, ongeacht zijn of haar opleidingsniveau, leeftijd, fotografische kennis, met of zonder dyslexie, ... met mekaar communiceert.
In deze barre tijden is dat laatste véél belangrijker dan een paar schrijffouten.
Aan zulke topic houden we allemaal frustraties over.
De ene omdat hij/zij het moeilijk vindt om zonder fouten te schrijven.
De andere omdat hij/zij geen fout van een ander kan verdragen zonder een opmerking te maken.
Met een openingspost als bovenstaande heb ik zin om er al onmiddellijk een slotje op te zetten.
Ik vindt et seer storent hoefeel schreiffauten er op did forum te vinden zein.
Ga je nu die steen gooien of ben je foto's aan het nemen voor volgend topic?
Maar je hebt gelijk, ik krijg ook dat gevoel als ik reacties lees zoals deze of deze.
Je maakt zelf in bijna elke post een inbreuk op de grammatica, zinsbouw of gebruik van leestekens maar je gaat wel zitten vitten op een ander. Echt leuk!
Kijk dan alleen naar de foto's !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mij stoort het dat iemand die 9 maanden op een fotoforum zit,met zijn 4de post al begint te lullen.
Last edited by Macroshopper; 19 november 2007, 01:12.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment