Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geert Hoste houdt woord!! ongewone vraag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Geert Hoste houdt woord!! ongewone vraag

Zijn er hier mensen die reeds een show van Geert Hoste bezochten dit jaar?(ik deed dat gisteren in Oostende)
    Ik heb daar namelijk een probleem.
    Ne "moat" van mij geloofd mij namelijk niet helemaal.
    Ik heb namelijk niet echt het imago van zeer serieuse mens en nu werkt mijn imago voor de volle 100% tegen mij
    Hij werkt namelijk als product manager in een firma die in de show vermeld werd.
    In het deel voor de pauze waar Vanessa Hoefkens ter sprake komt wordt op een gegeven moment over "schakelaars en/of knappe knoppen" gesproken.

Mag ik iedereen die hiervan ook al getuige was vragen om hier te bevestigen dat er op dat ogenblik wel degelijk een merknaam uitgesproken wordt.
    Ik zette hier opzettelijk geen merknamen omdat ik dit helemaal niet als een mogelijkheid tot verscholen publiciteit zie. Je mag me dus ook pm'en als je liever geen merknamen hier plaatst.

(mocht dhr. Hoste zelf dit forum lezen, je zou mij ook een grote dienst bewijzen als je dit zelf kon bevestigen, het zou mij wel mijn coiffure, een glad voorhoofd en mij laquée of gelakte schoenen kosten, kwestie van tweetaligheid, maar ik heb het er voor over)
    Last edited by zunoel; 19 november 2007, 10:02. Reden: niet schreeuwen aub (en rood is voor mod)
    En toen kocht ik mij een kodakske
    D70/DX 18-70AF/70-300 AF NIKKOR/50mm 1,4D/Tamron DI28-300 3.5-6.3 macro/SB600/Sigma 80-400 mm F 4.5-5.6 D OS APO

Waarom zijn lenzen rond....En foto's rechthoekig??????
    Da vraag ik mij nu ne keer af zie....

Re: Geert Hoste houdt woord!! ongewone vraag

( Ik heb namelijk niet echt het imago van zeer serieuse mens )

Dat hebt ge daar nu mee heeeeeee, grotenteut, grapjas uithangen en dan geloven ze u niet meer als ge per ongeluk ene keer serieus probeert te zijn.
    Uw haar gaat er af paazek.
    MVG.

Comment

Vraag het aan Geert Hoste zelf, hij zal u zeker antwoorden.
      Uit ondervinding weet ik dat dit snel zal gebeuren.

info@geerthoste.be <info@geerthoste.be>

Comment

'k ga er vanavond naar toe.... 'k zal er eens op letten
        To make your dreams come true, wake up

Comment

Ik weet niet zulle, 'k heb er op gelet maar de enige sponsor die Hoste vernoemde was De marine . In de zaal werd voor en na de show wel wat reclame van opel op de muur geprojecteerd. Maar dat was het.
          To make your dreams come true, wake up

Comment

Ik ben donderdag gaan kijken en hij spreekt inderdaad over bticino

Ik kan iedereen de show aanraden, hebben goed kunnen lachen en zijn dialect was
            Canon EOS 30D | 18-55mm (kit) | 50mm 1.8 II | EF 70-200mm f/4L USM | Speedlite 430ex | Manfrotto 055XB Tripod
            Meer op: www.xindi.be

Comment

Working...
            X