Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

betaalbaar DEFTIGE monitor (geen TN)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• betaalbaar DEFTIGE monitor (geen TN)

Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een deftige monitor als uitbreiding voor mijn laptop. En ik heb hier ook al een aantal posts over monitors gelezen, maar niet echt mijn ding gevonden... Vandaar... Ik zoek een monitor: graag zo groot mogelijk, maar de eerlijkheid gebied me te melden dat ik geen 24" PVA/S-PVA/S-IPS/... kan én wil betalen.

Een 24" TN ziet er goed betaalbaar uit, maar is niets waard om mijn foto's op te bewerken!

Dus mag het ook wat kleiner zijn (20-22").

Welk deftig scherm zouden jullie aanraden?
    Budget: max 500 euro
    Opm: Geen TN, en alle optionele video inputs zijn overbodig. 1 simpele DVI is voldoende! Alsook boxen en zo, allemaal niet nodig.

Even melden dat ik ook al wat zelf gezocht heb, maar om jullie antwoorden niet te beïnvloeden, graag eerst jullie mening!

Gr,
    Thijs

Re: betaalbaar DEFTIGE monitor (geen TN)

'k ga dit hier met grote interesse volgen

kan echter nog niet veel positieve bijdrage leveren omdat ik nog maar pas begonnen ben met rondkijken

Comment

Als het 20inch ook mag zijn dan kom je zeker rond met 500 euro, in die klasse zal je niet beter vinden dan wat ik gekocht heb vorig jaar:

Is ondertussen opgevolgd door de 20wGX2Pro maar deze is identiek, geen enkel verschil.
      Prijzen:
      NEC MultiSync LCD20WGX2PRO Zilver, Zwart kopen? Vergelijk de shops met de beste prijzen op Tweakers. Wacht je op een prijsdaling? Stel een alert in.

Zodra je naar 24inch gaat zal je boven de 500 euro zitten...
      Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

op die tweakers-pagina kan je wel heel goed filteren...

vul rechts naast de lijst van monitoren al je eisen in en je krijgt een overzicht van de mogelijkheden (ook keuze van paneel-type behoort tot de mogelijkheden).
        Wréééééd handig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davege Bekijk bericht
          op die tweakers-pagina kan je wel heel goed filteren...

vul rechts naast de lijst van monitoren al je eisen in en je krijgt een overzicht van de mogelijkheden (ook keuze van paneel-type behoort tot de mogelijkheden).
          Wréééééd handig
          Ik gebruik meestal deze:

Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

Working...
          X