Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ziet ge dat ik toch weer gelijk heb ...
Bovenstaande waarvan ik gezegd heb dat hij onderstaande zou zijn, tedzjuu, ik ben weer mis, is toch weer bovenstaande ...
en bedovergrootbovenstaande gelooft die ook in elfkes ? Zijn bovenstaande is wel geen familie van die klein mannekes !
grootbovenstaande bedankt, maar, ik voel me bij deze ouder worden.
Ik hoop dat onderstaanden niet in visieuze cirkels komen, anders ga ik als bovenstaande het hier moeilijk krijgen om steeds als onderstaande de bovenstaande erop attent te maken dat ik dat apprecieer en dus de bovenstaande als onderstaande een antwoord geef.
Van grootbovenstaande kan eveneens gesteld dat ze een dubbel gezicht heeft. Model of fotograaf, kwestie van visueel standpunt.
Op vakantie in Malta, was die van hierboven zijn vriendin stúkken beter als hijzelf, in het spotten van allerlei ongedierte. Rekening houdend met het feit dat die juffrouw ongeveer zeven maanden zwanger is, kan ik mij de omvang voorstellen van de ‘toogspoiler’ waardoor Ticor gehinderd werd.
Ik ken die mens niet, maar ik kan er mij wél wat bij voorstellen.
Bovenstaande vergeet dat er op Malta nog ander schoon rondliep dan insecten en dit gekleed in allerelei -kini's (als je dit leest liefste, uw zwanger buikske is ook schattig zelle )
Comment