Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

reclame Belgacom

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• reclame Belgacom

Ik zie hier langs de weg borden met "Belgacom TV" , 25 % goedkoper dan bij de kabel, moet je hier buiten je maand-som, nog eens een jaarlijkse bijdrage leveren?
    Momenteel heb ik nog gewone kabel (Telenet) en ADSL voor internet, er zijn zo van die formules waarbij je alles hebt voor 50 euro per maand (tv-internet-telefoon) , maar waar zit het addertje ?
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Re: reclame Belgacom

Lees dit eens (dus ook de kleine lettertjes..)...
    Groeten,

Polleke

Comment

zoals dit, enkel adsl light ?
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

Comment

Dit heb ik ook gevonden:

en hieruit blijkt precies dat TV Vlaanderen nog het beste is prijs/aanbod ( ik heb maar vlug gekeken)
        Last edited by toerist; 12 november 2007, 18:04.
        George Orwell

Comment

Dat is zeker, en ook nog het meeste kanalen

(alleen dat ze bij slecht weer af en toe eens wegvallen, bij mij toch.... maar dat kan aan de bomen liggen die hierachter staan)
          To make your dreams come true, wake up

Comment

update

Het VRT NWS nieuws: betrouwbaar, helder en prikkelend. Het biedt je tekst, beeld en audio gebundeld in rubrieken en dossiers, met extra duiding door onze experten.
            George Orwell

Comment

Er zijn altijd (en overal) voor /-en tegenstanders van, het één of het ander.
              Maar ik ben overgestapt (telefoon)van Belgacom naar Telenet.
              Heb het standaard Digi Pack: internet (expresnet), digitale TV + flexview,
              telefoon 24/24 (€5 extra) naar alle vaste telefoonlijnen (gsm is extra)
              en dit alles voor €55.
              Van de service heb ook niet te klagen, in het begin met de digicorder wat problemen gehad, maar alles op een deftige en snelle manier opgelost.
              Ik zeg nu niet dat Telenet "het van het is" hé, in Humo van hun opdringere telefonische marketingstrategie gelezen, wat zeker ook niet goed te praten is. Maar tot op heden (knock on wood) tevreden van Telenet. (buurt van Gent). En ik ben geen verkoper of installateur van Telenet!
              Mag ik wat vragen?
              jouw TV-> kabel internet -> adsl?
              Ik moet nog altijd (en overal) een adsl aansluiting tegenkomen die sneller is dan een kabelaansluiting?

Comment

Gisteren Terzake gezien met een spreker van Belgacom en eentje van Telenet. De heren wrongen zich in zodanig veel bochten en kronkels dat het resultaat was dat de kijker er niet wijzer van werd. Zielige vertoning. Ik denk dat het toch nog satelliet zal worden als ik dat allemaal hoor.
                Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Ik heb een Turbonet abbonement bij Telenet.
                  Ik gebruik ook 4 pc's.
                  Downloadsnelheid 20Mb/sec.
                  8 mailboxen
                  50 Mb webruimte
                  Hotspot abbonemt inbegrepen
                  Een vaste telefoonverbinding gratis naar alle vaste nummers na 19:00u en in het weekend.
                  Een gratis GSM abbonement
                  Flexview voor de digicorder net gemist VRT inbegrepen
                  Ik betaal 61€ en centiemen + de gesprekskosten voor het GSM verkeer.
                  Deze voorwaarden waren geldig bij de aankoop van een Digicorder de instalatie was gratis er was een eenmalige kost van 50€ en een eenmalige kost voor de GSM van 5€.

Als het goedkoper kan graag info aub

Groeten
                  Spogy
                  Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yrud Bekijk bericht
                    Heb het standaard Digi Pack: internet (expresnet), digitale TV + flexview,
                    telefoon 24/24 (€5 extra) naar alle vaste telefoonlijnen (gsm is extra)
                    en dit alles voor €55.
                    Moet je daar de prijs van het kabelabonnement ook nog niet bijrekenen (en telenet is daar behoorlijk duur : 12.28 €/maand, zeker in vergelijking met bv. WVEM (INDI- toestand) of TV-vlaanderen ?
                    Ik vermoed dat je van die prijs ook nog +/-9 % mag aftrekken omdat het BTW-tarief 12% is i.p.v. 21 % bij digitaal kijken.

Bij Belgacom zit dat wel in de prijs van de classic inbegrepen.
                    Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spogy Bekijk bericht
                      Een vaste telefoonverbinding gratis naar alle vaste nummers na 19:00u en in het weekend.

Groeten
                      Spogy
                      Als je 5 euro oplegt is dat 24 uur op 24 geldig.
                      Als je met de GSM relatief veel naar vaste lijnen belt ben je met Simyo nog beter af (5 cent/minuut naar vaste lijnen)
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                        Moet je daar de prijs van het kabelabonnement ook nog niet bijrekenen (en telenet is daar behoorlijk duur : 12.28 €/maand, zeker in vergelijking met bv. WVEM (INDI- toestand) of TV-vlaanderen ?
                        Ik vermoed dat je van die prijs ook nog +/-9 % mag aftrekken omdat het BTW-tarief 12% is i.p.v. 21 % bij digitaal kijken.

Bij Belgacom zit dat wel in de prijs van de classic inbegrepen.
                        Inderdaad, betaal ongeveer €160/jaar voor de kabel.
                        Heb ook overwogen om kanaaldigitaal te nemen, maar door bomen die in de weg staan, en het trekken van al die kabels en wegwerken daarvan + aanschaf van een HD recorder + grotere schotel voor info sateliet TV zie:
                        www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php.
                        Voor een goede en deftige installatie ben je dan ook tussen de € 500 en
                        € 1000 kwijt. Maar elk zijn keuze hé.

Comment

Mijn zusje heeft een tijdje geleden TV Vlaanderen laten installeren. Ze woont op een appartement en daar hebben ze met een 6-tal samen Telenet buitengezwierd. 1 Schotel op het dak, en met de nodige verdelers/versterkers naar de 6 appartementen.
                          Haar video had ook juist de geest gegeven, en dus heeft ze voor 300€ een harddisk recorder/satelliet ontvanger gekocht met 2 tuners van Philips.

Ze is heel content van de beeld/klankkwaliteit (wel geen HD), de mogelijkheden van de Philips ontvangertje. En het kost een pak minder dan telenet.... De installatiekosten komen er inderdaad bij, maar dat had ze er graag voor over om Telenet buiten te zwieren.

Ze is voorlopig nog altijd bezig (na een maand of 3-4) om haar kabelabonnement op te zeggen : Die gasten van Telenet zijn erin geslaagd om haar AANGETEKEND schrijven te verliezen (yeah, right....)
                          Groeten,

Polleke

Comment

sssssstttttttt

Niet te negatief over onze nieuwe sponsor op BD.

mir
                            Last edited by mir; 14 november 2007, 17:46.
                            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Negafief : kan geen probleem zijn
                              Groeten,

Polleke

Comment

Working...
                              X