Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schijtende ijsvogel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Schijtende ijsvogel

Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
    ik vind dat sommige foto's er echt niet thuishoren en dat het soms een beetje samenhangt van vriendjespolitiek..... maar hee.. dat is mijn mening he?!
    ......ik proef hier wat, al eens in de HoF gestaan ?
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Waar staat dat dan?geef een link..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
        ik vind dat sommige foto's er echt niet thuishoren en dat het soms een beetje samenhangt van vriendjespolitiek..... maar hee.. dat is mijn mening he?!
        Uw mening is uw recht uiteraard, maar't lijkt me heel ondoordacht om het vriendjespolitiek te noemen. Als medewerker van het BoF-team kan ik je op een gouden schotelke meegeven dat dat niet het geval is. Het heeft bij mij ook lang geduurd eer mijn beelden eens werden opgemerkt... en dan komt die dag... en dat is een fijn gevoel.

Het feit dat dit een club is waar doorheen de evenementen, vergaderingen en shooting een aantal leden elkaar beter leren kennen heeft hier niets of niets mee te maken, maar minder "betrokken" leden hebben wel vaker zo'n gevoel. Héél menselijk, uiteraard. Maar het nominatie-team doet elke week weer haar best om de betere beelden naar boven te halen, en het is nu eenmaal zo dat men nooit ofte nimmer voor iedereen goed kan doen... Da's de aard van't beestje gewoonweg. Zo ook de interpretatie van de HOF-selectie als zijnde "vriendjespolitiek".
        Last edited by yowan-kenobi; 13 november 2007, 11:40.

Comment

tot schijt van wie 't benijdt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V. Bekijk bericht
            Iedere hof moet op tijd bemest worden.
            Schitterend !
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Spijtig dat dat beestje in zo'n lelijk kot zit. Ik dacht datdit buiten gefotografeerd was?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                ......ik proef hier wat, al eens in de HoF gestaan ?

Ik denk dat je de schijt van die ijsvogel proeft
                D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
                  Uw mening is uw recht uiteraard, maar't lijkt me heel ondoordacht om het vriendjespolitiek te noemen. Als medewerker van het BoF-team kan ik je op een gouden schotelke meegeven dat dat niet het geval is. Het heeft bij mij ook lang geduurd eer mijn beelden eens werden opgemerkt... en dan komt die dag... en dat is een fijn gevoel.

Het feit dat dit een club is waar doorheen de evenementen, vergaderingen en shooting een aantal leden elkaar beter leren kennen heeft hier niets of niets mee te maken, maar minder "betrokken" leden hebben wel vaker zo'n gevoel. Héél menselijk, uiteraard. Maar het nominatie-team doet elke week weer haar best om de betere beelden naar boven te halen, en het is nu eenmaal zo dat men nooit ofte nimmer voor iedereen goed kan doen... Da's de aard van't beestje gewoonweg. Zo ook de interpretatie van de HOF-selectie als zijnde "vriendjespolitiek".

Laten we er dan maar van uitgaan dat sommige van de foto's in de HOF mijn smaak gewoon niet zijn , en de opmerking over vriendjespolitiek maar vergeten. HOF is nou eenmaal smaakgebonden en heeft voor mij daarom niet veel waarde
                  D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
                    Die vogel die nu in de showcase staat, vinden jullie die nu echt zo showcase waardig? Knap hoor, waarom trekken jullie geen hond die zit te schijten? Ja ik zeg schijten omdat jullie zon fotos blijkbaar mooi vinden lol
                    Even de zaak aan het schijten brengen hier?
                    Ik ben er klaar mee.

Comment

GEEF DE LINK!!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk bericht
                        GEEF DE LINK!!!!!
                        Tegen wie heb je het?
                        Ik ben er klaar mee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Willem. Bekijk bericht
                          Tegen wie heb je het?
                          Tegen iedereen die het link naar die topic kan geven, jij bijvoorbeeld?

Comment

Kijk even in de hof van week 43
                            Mvg Tim

Comment

5 pagina's over sh*t
                              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                              George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk bericht
                                Tegen iedereen die het link naar die topic kan geven, jij bijvoorbeeld?
                                Oh, ja iemand die zo schreeuwt kan vast en zeker ook zijn eigen boontjes doppen.
                                Ik ben er klaar mee.

Comment

Working...
                                X