Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

B&W 300-reeks (speakers)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• B&W 300-reeks (speakers)

309 frontspeakers
    303 rearspeakers
    LCR3 center
    en ASW300 subwoofer

is dit ok voor een eerste surroundsysteem (ruimte 4.5x4.5) ?

graag ervaringen/opmerkingen
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Re: B&W 300-reeks (speakers)

voor zover ik weet maken ze die niet meer.

persoonlijk zou ik voor de 600 reeks gaan als plaats geen issue is.
    Als plaats wel een issue is zoals bij mij dan ben je denk ik best met de vm1 bent en vb de AS2 subwoofer.

Daar zijn net nieuwe modellen van verschenen en toen ik ze beluisterd heb klonken die voor mij een stuk voller dan de 300 reeks. Dus die nieuwe zullen vermoedlelijk nog beter klinken.

Als je natuurlijk die 300's voor een prikje op de kop kan tikken ...
    President Merkin Muffley: Gentlemen, you can't fight in here! This is the War Room.

Comment

Als je deze voor een goed prijsje kan kopen is dit zeker niet slecht ... natuurlijk is er altijd beter maar dan spreken we ook van een heel andere prijs.
      Als plaats en prijs geen probleem is, dan liever de 700 reeks dan de 600.
      Is het de bedoeling ze nieuw te kopen of tweedehands?
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Ik zelf heb hier de 600 reeks die stukken beter is dan de 300 reeks maar ook wel wat duurder. Maar veel hangt af van uw geldbeugel natuurlijk. Maar ik zou geen 300 reeks nemen. In die klassen heb je andere alternatieven. Maar misschien moet je die vraag toch maar eens posten op het audioforum. Die mensen kunnen je beter aan een goed advies helpen denk ik.

Last edited by jan van ginkel; 10 november 2007, 14:22.
        Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
        Hier op dit forum.

Comment

Working...
        X