Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Natuur op TV

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Natuur op TV

Voor de geïnteresseerden...
    Vanavond is er Autumn Watch op BBC2. De eerste aflevering was gisteren.
    Van maandag tot en met donderdag om 21u (onze tijd).

http://www.bbc.co.uk/earth/nature/uk/autumnwatch/
    Mvg Tim

Re: Natuur op TV

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
    Voor de geïnteresseerden...
    Vanavond is er Autumn Watch op BBC2. De eerste aflevering was gisteren.
    Van maandag tot en met donderdag om 21u (onze tijd).

http://www.bbc.co.uk/earth/nature/uk/autumnwatch/
    Gisteren al zappend blijven hangen, is best een leuk programma. Zondag in de vooravond zijn er ook goeie natuurprogramma's op BBC2 (de hele zondagavond zendt BBC2 schitterende programma's uit trouwens). Er loopt momenteel oa. een reeks over de Britse wildlife: the nature of britain. Als je dan ziet wat we hier aan natuurdocu's te zien krijgen... Rare streken donderdag op canvas (als er geen voetbal is) en dat zal het zijn zeker? En dan zijn het nog dikwijls herhalingen.
    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
      Gisteren al zappend blijven hangen, is best een leuk programma. Zondag in de vooravond zijn er ook goeie natuurprogramma's op BBC2 (de hele zondagavond zendt BBC2 schitterende programma's uit trouwens). Er loopt momenteel oa. een reeks over de Britse wildlife: the nature of britain. Als je dan ziet wat we hier aan natuurdocu's te zien krijgen... Rare streken donderdag op canvas (als er geen voetbal is) en dat zal het zijn zeker? En dan zijn het nog dikwijls herhalingen.
      soms "een half uur natuur" op één dacht ik
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
        soms "een half uur natuur" op één dacht ik
        Klopt.
        Allé, da half uurke tellen we ook mee dan
        Maar het blijft een povere bedoening. Zeker als je ziet wat er allemaal aan onzin uitgezonden wordt tegenwoordig .
        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
          Klopt.
          Allé, da half uurke tellen we ook mee dan
          Maar het blijft een povere bedoening. Zeker als je ziet wat er allemaal aan onzin uitgezonden wordt tegenwoordig .
          Ben zelfs niet meer tevreden met de manier waarop NatGeo natuurdocu's uitzendt, meestal op een zogenaamde "populaire" wijze
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

Comment

béétje off-topic:

deze vond ik een 20 jaar geleden erg goed gemaakt, niet als natuurdocu, maar toch

ik bedoel meer de manier waarop.

edit;
            kent iemand dit muziekstuk van de intro ?
            Last edited by toerist; 6 november 2007, 17:20.
            George Orwell

Comment

ngc begint ook enorm te dalen in mijn achting maarja ... vroeger was er zelf geen reclame op die zender.
              [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Working...
              X