Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Champagneglazen later graveren.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Champagneglazen later graveren.

Hallo,

Bij een bezoek aan een restaurant bij ons in de buurt vroeg ik aan de patron hoe het komt dat de champagne daar altijd zoveel brubbelt. Hij vertelde me dat de binnenkant van de glazen gegraveerd zijn (onderaan) zadat je extra veel bubbels krijgt. (Dit heb je ook bij een duvel glas, kijk maar eens als je er één staan hebt)

Weet iemand waar ik dit kan laten doen?

Wij hebben nieuwe glazen gekocht en deze wil ik ook laten graveren.
    Iets vragen wat je niet weet, is je even schamen. Iets niet vragen, zodat je het antwoord nooit weet, is je voor altijd schamen.
    De domste mensen zijn de mensen die denken dat ze alles weten.

Re: Champagneglazen later graveren.

da gaat u ne noot kosten om een productie op te starten voor 12 glaaskes .. of heb je een pallet glazen besteld?

graveren van glas deden we vroeger met laser om logo's in champagneglazen te zetten, maar dat was aan den buitenkant. Opletten dat het geen kristallen glazen zijn, want dat bevat lood en is niet evident om te graveren (is wel mogelijk) bij de jaarovergang naar 2000 heb ik voor 't laatst nog glazen laten graveren. Mogelijks moet je die glazen beter kopen in een horekazaak waar ze al bij productie gegraveerd zijn?

BTW, ik heb liever champagne die lichtbruisend is, maar die blijft bruisen. In de horeca heb je soms ook van die "spuitwater-champagnes" die enorm bruisen bij uitschenken, maar een minuutje later is het al uitgewerkt

Comment

wij kennen via een collega een bedrijf dat alles graveerd,
      hij heeft zijn zaklamp laten graveren daar, maar volgens mij is het met ieder voorwerp wel mogelijk!
      ook met materiaalsoorten zijn de mogenlijkheden uitgebreid heb ik vernomen. misschien iets voor jullie?

zeker het bekijken waard in elk geval, hier is de link: www.gelresign.nl
      Last edited by jobie; 26 augustus 2010, 08:57.

Comment

slijpsteentje op een dremel en een goede kras maken is genoeg.

Comment

Working...
        X