Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij een desktop het nut van draadloze toetsenborden niet begrijp.
Gho, 't is juist daar dat het nu heeft. 2 voeten op uw bureau leggen, achterover leunen en keyb op uw schoot . Die draad zit dan altijd in de weg anders
De antwoorden zijn wel redelijk on topic, zeg: gebruik Ubuntu! koop een Mac!
Stelletje grapjassen
Theo, kan het geen driverprobleem zijn?
Of een recente bijwerking van Vista die het probleem plots opwekt? In dat geval is er waarschijnlijk wel een hotfix. Of kijk eens op de website van je toetsenbordfabrikant.
Theo, kan het geen driverprobleem zijn?
Of een recente bijwerking van Vista die het probleem plots opwekt? In dat geval is er waarschijnlijk wel een hotfix. Of kijk eens op de website van je toetsenbordfabrikant.
Ik zou verwachten dat zo'n keyboard helemaal geen drivers nodig heeft. Hoe zou je die anders kunnen installeren als je geen keyboard hebt? Langs de andere kant als er drivers bijzitten voor allerlei knopjes en extra functies dan zou dat wel eens het probleem kunnen zijn. Drivers zijn nu eenmaal datgene waar de meeste klachten over zijn bij Vista.
Als je een "gewoon" keyboard nog hebt, sluit dat eens aan, haal eventuele drivers voor je wireless ding eraf en probeer dan eens. Je mist misschien toeters en bellen maar als de basis weer werkt weet je waar te zoeken.
De antwoorden zijn wel redelijk on topic, zeg: gebruik Ubuntu! koop een Mac!
Ik zou verwachten dat zo'n keyboard helemaal geen drivers nodig heeft. Hoe zou je die anders kunnen installeren als je geen keyboard hebt? Langs de andere kant als er drivers bijzitten voor allerlei knopjes en extra functies dan zou dat wel eens het probleem kunnen zijn. Drivers zijn nu eenmaal datgene waar de meeste klachten over zijn bij Vista.
Als je een "gewoon" keyboard nog hebt, sluit dat eens aan, haal eventuele drivers voor je wireless ding eraf en probeer dan eens. Je mist misschien toeters en bellen maar als de basis weer werkt weet je waar te zoeken.
Maar wel doeltreffend...
Tja maar waar zit het verschil of waar zit de fout...
Ik zet 's avonds de pc af en 's morgens zet ik die weer aan...en ik heb geen
toetsenbord meer bij wijze van spreken.
Op laptop had ik maar één seriële poort, en daar moest ik een draadloze seriële muis en toetsenbord mee bedienen.
Dan maar een poortsplitter gekocht, die dat perfect deed.
Nu een nieuwe pc met Vista, en die splitter in de seriële voor het toetsenbord gestoken (enkel toetsenbord was nog nodig). Toetsenbord werkte niet
Dan maar geprobeerd zonder splitter, en het toetsenbord van jaren stillekes werkt perfect...
Het zijn altijd dezelfde met Vista-problemen
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...] Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Heb net nog een en ander geprobeerd maar tis noppes.
Hahaha, de DVD van Vista start ook maar gedeeltelijk "door"...
Ik sluit de pc af en laat hem opstarten met die DVD in de dvd-speler.
Windows is loading files,
dan komt dat balkje(?) met die "gele Night Rider" en dan
wordt het scherm zwart en blijft zwart....
Einde verhaal.
XP Pro doet het goed.
(op dezelfde hardware)
Ik heb Everest Home Edition(=gratis) eens laten draaien maar ik zie dus niks abnormaals.
SIW duidt ook niets aan wat erop zou kunnen wijzen dat enz. enz.
gparted doet het ook niet.
Wilde dat draaien om te zien hoe het zat met de 2 beschikbare schijven >bootschijf en dataschijf dus.
Omdat ik verder ook niet zeker ben van de instellingen van het bios.
Tot nu toe was Millenium de grootste ramp die Microsoft ooit gemaakt had.
Ik krijg stilaan de indruk dat Vista deze eer zal gaan opeisen. Sorry Verseg.....
Als je Vista niet hardhandig "verkracht" en het een beetje naar je hand zet, dan is er mee werken gewoon om gek te worden. Klikkerdeklikkerdeklikkerdeklik
om enkel één progje te starten.....
Helaas, er vraagt mij iemand om op een nieuwe notebook die irritante toeters en bellenwinkel een beetje in te tomen, wat een tijd en zoekwerk kost dat.
Ik krijg stilaan de indruk dat Vista deze eer zal gaan opeisen. Sorry Verseg.....
Als je Vista niet hardhandig "verkracht" en het een beetje naar je hand zet, dan is er mee werken gewoon om gek te worden. Klikkerdeklikkerdeklikkerdeklik
Helaas, er vraagt mij iemand om op een nieuwe notebook die irritante toeters en bellenwinkel een beetje in te tomen, wat een tijd en zoekwerk kost dat.
Dat begrijp ik allemaal wel maar het zijn die onverwachte dingen he.
Wat zal het morgen zijn?
Gisteren een werkend toetsenbord en vandaag noppes.
VerSeg, bedankt voor de moeite
Het ging echt niet meer en de schijf kon ik dus niet controleren.
Het is dus een "format c:\" geworden.
Heb ik gedaan op een andere pc hier want ik kon
de schijf ook niet meer bereiken.
Ik kon ook niet meer de Vista-DVD volledig opstarten.
Er gebeurde niets na een tijdje wachten.
Ik wilde mijn image terugzetten....ging dus niet.
En dat heeft ook weer niets te maken met Vista he.
Instellingen in bios?
Ik weet het effe niet meer.
XP Pro draait goed...
't zou me verbazen indien ik dit virus had.
Dat bestand heb ik niet gezien.
Plus die sites gebruik ik ook nooit > kazaa enz.
Ik kon ook niet meer de Vista-DVD volledig opstarten.
Er gebeurde niets na een tijdje wachten.
Ik wilde mijn image terugzetten....ging dus niet.
En dat heeft ook weer niets te maken met Vista he.
Instellingen in bios?
Ik weet het effe niet meer.
Da's wel straf dat ook de DVD niet meer werkte en dat je de image niet kon terugzetten.
Raar probleempje.
Zelfs dat Vista een probleem zou hebben, dan nog zou je de image moeten kunnen terugzetten.
Zal wel aan iets liggen maar wat hé ...
Dikke bull **** he Nete (sorry voor mijn Frans)... Geen enkele klik teveel, je kan het blijkbaar nog altijd niet goed? Kost me drie seconden googlen, één seconde om uit te voeren.
Dan theokus als voorbeeld gaan gebruiken dat Vista niet werkt... Tja, kijk eens naar al zijn vragen, ja, dat is normaal gebruik he
En dan altijd op Vista schuiven, terwijl het 99% zijn hardware of user error is?
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...] Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Comment