Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

telenet foto

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• telenet foto

Hey juppekes

Ik heb niet zo lang geleden eens gebruik gemaakt van telenet foto, daar mijn vorige foto-hosting niet meer werkt

Intussen heb ik een nieuwe gevonden

Ik heb nu al mijn fotokes verwijderd uit mijn telenet foto, maar wat blijkt nu dat op de forum hier nog altijd fotokes zichtbaar zijn van telenet foto

Als ik nu ga kijken naar mijn album op telenet is die leeg

Wil dit nu zeggen dat telenet mijn fotokes zomaar houd
    Bootjes

Re: telenet foto

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
    Ik heb nu al mijn fotokes verwijderd uit mijn telenet foto, maar wat blijkt nu dat op de forum hier nog altijd fotokes zichtbaar zijn van telenet foto

Als ik nu ga kijken naar mijn album op telenet is die leeg
    De Pixagogo infrastructuur (en de overnemer Telenet vermoedelijk ook) maakte gebruik van diverse cache servers. Daarin werd een copy van alle materiaal opgeslagen.

Na verloop van tijd denk ik dat ze wel zullen verdwijnen.... maar telenet moet je daar zeker een duidelijker antwoord kunnen op geven.

mvg,
    peter

Comment

Bij het verwijderen van een foto wordt nog eens gevraagd of de foto's ook uit de tijdlijn moeten verwijderd worden. Zolang je dit niet bevestigd worden ze wel uit je album verwijderd maar blijven ze in de tijdlijn aanwezig.

Comment

Hey juppekes

Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
        Bij het verwijderen van een foto wordt nog eens gevraagd of de foto's ook uit de tijdlijn moeten verwijderd worden. Zolang je dit niet bevestigd worden ze wel uit je album verwijderd maar blijven ze in de tijdlijn aanwezig.
        Ik ben nog eens gaan zien naar mijn account en daar is geen enkele foto meer te bespeuren, zelfs niet in de tijdlijn
        Bootjes

Comment

Working...
        X