Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

van pc nr mac

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: van pc nr mac

Er is één PC programma dat ik NIET kan missen en dat is Qimage (een welgekend printprogramma) maar daarvoor heb ik naast m'n MacPro mijn oude PC staan, op 't zelfde netwerk en op 't zelfde scherm (ik kan gewoon switchen dmv een knop op 't scherm). Op die PC zit ook MacDrive waardoor die - what's in a name - ook Mac drives kan lezen/schrijven.[/QUOTE]

Dus als ik mijn PC aan een iMac koppel kan mijn PC ook gebruik maken van dit beeldscherm? Heb ik hierbij geen last van virusproblemen van de PC op de Mac, of kan dat niet?

Comment

Een iMac- scherm werkt pas als de computer zelf aanstaat, dus kan je niet als extern scherm gebruiken.
      (Windows-) virussen werken niet op Mac ( tenzij het misschien JAVA- toestanden zijn ? ).
      Als je Windows op een Mac draait, kan je natuurlijk ook virussen meebrengen ...

Peter
      http://www.lembrechtsart.be/

Comment

Bedankt voor je reactie Peter.

Uit het stukje (dat ik aanhaal van Hans) maak ik op, dat hij wel zijn pc aan zijn imac scherm koppelt. Of begrijp ik het dan misschien niet helemaal?

Steven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door smeyles Bekijk bericht
          Dus als ik mijn PC aan een iMac koppel kan mijn PC ook gebruik maken van dit beeldscherm?
          Ik heb geen iMac maar een MacPro & een LaCie scherm. Het LaCie scherm heeft 2 ingangen, eentje is aangesloten op de MacPro & de andere op m'n PC. Met een druk op de knop switch ik van MacPro naar PC (en omgekeerd).

Comment

Windows installeren via bootcamp lijkt me dan toch de beste optie.
            Is "XP Professional Upgrade (32-bits)" hetzelfde als SP2?
            Bedankt voor jullie antwoorden!

Steven

Comment

Working...
            X