Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CD-speler laat het afweten.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: CD-speler laat het afweten.

Oorspronkelijk geplaatst door schtein Bekijk bericht
    Ik heb B&W luidsprekers gekocht in een speciaalzaak, en in hun luisterruimte (die zoveel mogelijk een woonkamer probeerde te simuleren) kon je alles beluisteren behalve bose, voor de bose luidsprekers hadden ze een aparte plaats ergens gans anders.
    Heb hier ook B&W's staan ... niet voor 5.1 maar voor HiFi.
    Ben er zeer tevreden van, heb de 703 wat niet de top is maar toch al een mooie klank geeft.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Ik wou eigenlijk 4 685's aan de muur maar omwille van plaatsgebrek en protest (ge denkt toch niet dat er 4 van die gedrochten aan de muur komen te hangen in de living) heb ik voor de vm1 gekozen met een AS2 subwoofer.

Is wel vooral als home cinema systeem.

ik hoop van binnen een paar jaar een aparte luisterkamer te kunnen maken met 2 683 of 703 speakers
      President Merkin Muffley: Gentlemen, you can't fight in here! This is the War Room.

Comment

We zijn een beetje OT aan 't gaan maar ik stel voor als je toch echt goede speakers zoekt dat je eens afzakt naar Hifi Corner in Deurne. Verkoopt ook B&W maar is véél enthousiaster over ProAc.

Comment

En als we nu toch off topic aan het gaan zijn, wat denken de heren over Canton? Heb zelf de Ergo 607 staan en ben daar best wel tevreden mee (al heb ik nu nieuwe speakers zien staan die mijn ogen weeral aan het uitsteken zijn - maar plaats en budget is een andere kwestie.)
          http://www.digifotofreak.nl

Comment

Working...
          X