Op nederlandse scholen heb je 1 of 2 keer per jaar een actie waarbij kinderen een gidsje meekrijgen waarin diverse sportclubs een soort van kennismakingscursus aanbieden voor een laag tarief. Ik zat het gidsje door te bladeren en mijn oog viel op een stukje text van de makers van deze gids. Tijdens de cursussen worden er foto's gemaakt van de lessen en de kinderen. Als je als ouder niet wilt dat die foto's van je kind in hun gids terrecht komen moest je dat maar aangeven dmv een brief of mailtje met daarin de cursus die je kind volgt en zijn of haar naam. Is dat niet een beetje de omgekeerde wereld
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
omgekeerde wereld?
Collapse
X
-
-
Re: omgekeerde wereld?
Misschien....
En als je nu helemaal niks wist?
Was het ook niet goed denk ik.
-
Een paar weken geleden lag er bij ons in de crèche een foldertje waarin mijn dochter stond.
Ik had ook wel zoiets van :"Dit is niet wettelijk", maar ja ik denk dat de meeste ouders gewoon al fier zijn als hun docher of zoon erop staan.Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1
Comment
-
Het gaat me even puur om het juridische in dit verhaal. Onze zoon heeft geen interesse in 1 van de cursussen en ik zou in principe ook geen bezwaar hebben. Vind het een beetje net zo iets als: wij zenden u ongevraagt een reclamepakket waarbij we u direct abonnee maken. Wilt u dit niet moet u maar even schriftelijk contact opnemen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door antoinette Bekijk berichtHet gaat me even puur om het juridische in dit verhaal. Onze zoon heeft geen interesse in 1 van de cursussen en ik zou in principe ook geen bezwaar hebben. Vind het een beetje net zo iets als: wij zenden u ongevraagt een reclamepakket waarbij we u direct abonnee maken. Wilt u dit niet moet u maar even schriftelijk contact opnemen...
Toen we voor de eerste verjaardag van onze oudste foto's lieten maken bij de dorpsfotograaf, hing korte tijd nadien een grote foto in zijn etalage, en op zijn reclame folders kwam de foto in mini formaat ook voor. Ik heb me daar nooit vragen bij gesteld, ook al omdat ik het wel leuk vond.
Eerlijk gezegd begrijp ik de huidige cultuur niet goed. Onze maatschappij is overspoeld door regeltjes en papieren rompslomp, en toch vinden sommige mensen dat er altijd nog wel een regeltje te kort is, of dat er nog een stukje moet uitgebreid worden aan een bestaande regel.Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5
Comment
Comment