Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Roken toegelaten als frieten verboden zijn

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Roken toegelaten als frieten verboden zijn

Wou deze middag een wafel met slagroom gaan eten in een crèmerie en stelde tot mijn verbazing vast dat er veelvuldig gerookt werd. Toen ik hierover een opmerking maakte, antwoordde de eigenares dat ze controle had gekregen daaromtrent en dat de controleur haar toelating had gegeven om achteraan in de verbruikersruimte wel roken toe te laten zolang er geen frieten geserveerd werden.
    Kan dat???

Henri
    lidnummer: BD0435BE

Re: Roken toegelaten als frieten verboden zijn

Ja, want als er frieten geserveerd worden, wordt je als restaurant geklaseerd. Indien niet, ben je maar gewoon café ofzo. Alle het is toch in die aard. Ik weet genoeg plaatsen waar je geen friet kan krijgen, maar wel alles van eten wat je denkt, omdat het maar snacks zijn, zolang er geen frieten bij zijn
    To make your dreams come true, wake up

Comment

deju zeg, geen frieten bij nen dame blanche!
      foto als spiegel of als venster?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
        deju zeg, geen frieten bij nen dame blanche!
        Neen, maar vraagt u gerust enen met rijst
        To make your dreams come true, wake up

Comment

Ja dat klopt. Geen frieten, geen spaghetti...alleen snacks.
          Maar zolang dat gij niet smakt zullen de rokers zich niet storen aan uw wafel...

Comment

Dit staat in de wet :

Tearooms, ijssalons, pitabars, snackbars, soepbars, koffiebars of de verbruikszaal van een patisserie zijn géén eetgelegenheden maar vallen als horeca-inrichting onder dezelfde regels: roken is er verboden maar een rookkamer is wel toegestaan.

Anders gezegd ... ze moeten een afgesloten ruimte hebben voor rokers.
            Er mag niet gerookt worden in de verbruiksruimte, de rookruimte mag max 25% van de ruimte innemen, er moet een ventillatiesysteem zijn, ...

De uitbater liegt dus of de controlleur kent de wet niet ... maar daar zou ik aan twijfelen.

Mvg,
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Dit staat in de wet :

Tearooms, ijssalons, pitabars, snackbars, soepbars, koffiebars of de verbruikszaal van een patisserie zijn géén eetgelegenheden maar vallen als horeca-inrichting onder dezelfde regels: roken is er verboden maar een rookkamer is wel toegestaan.

Anders gezegd ... ze moeten een afgesloten ruimte hebben voor rokers.
              Er mag niet gerookt worden in de verbruiksruimte, de rookruimte mag max 25% van de ruimte innemen, er moet een ventillatiesysteem zijn, ...

De uitbater liegt dus of de controlleur kent de wet niet ... maar daar zou ik aan twijfelen.

Mvg,
              Oprechte dank.
              mvg
              Henri
              lidnummer: BD0435BE

Comment

Dan bestel je toch zelf een zakje friet, dan moeten ze stoppen met roken.
                Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Working...
                X