Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Elektrisch scheerapparaat ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Elektrisch scheerapparaat ?

    Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
    heb nu zon braun

    vroeger phillips

    eigenlijk spijt dat'k overgestapt ben.. 't is alsof die braunkop niet overal aangeraakt :s
    Zelfde mening hier. Heb in m'n leven twee keer Braun gehad (met tussenpoze van vele jaren) en twee keer helemaal niet tevreden.
    Van m'n Philips ben ik heel tevreden.

    Comment


    • #17
      Re: Elektrisch scheerapparaat ?

      Mijn vader had vroeger een Braun. Ik heb me er één keer mee geschoren bij wijze van test. Sindsdien enkel nog Philishave modellen gehad.

      De scheermesjes, ik gebruik ze nu al een jaar of vijf en het voelt veel beter aan dan elektrisch scheren, inclusief deze die je onder de douche kunt gebruiken, dewelke ik nog heb maar raar of zelden gebruik.

      Comment


      • #18
        Re: Elektrisch scheerapparaat ?

        Ik ben zeer tevreden van Philips ... een goed machientje kost wat geld maar je hebt er jaren geniet van.

        Op batterijen is een luxe, zekers als uw partner 's morgens het stopcontact nodig heeft voor de haardroger.

        Batterijen gaan jaren mee en heb ze nog maar in één toestel moeten vervangen ... een paar honderd frank heeft het me toen gekost.

        Mijn huidig toestel is drie jaar oud en heeft me enkel een set mesjes gekost, de batterij gaat nog steeds 180 minuten mee na een lading.

        Met een Braun krijg ik mij niet geschoren.

        Af en toe scheer ik mij eens met een mesje, dat is nog steeds gladder dan met een machientje ... zekers als het zeer warm is en je een beetje zweet.

        Scheren met een machientje gaat bij mij zekers niet sneller dan met een mesje.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #19
          Re: Elektrisch scheerapparaat ?

          Het beste is volgens mij nog steeds de Leg, het is een soort Gel die maakt dat je baard naar binnen groeit zodat je hem kunt afbijten
          mvg,
          Ludo V.

          Comment


          • #20
            Re: Elektrisch scheerapparaat ?

            Ik heb ook 'n Braun gekocht een aantal maanden terug. Heb het een aantal keer gebruikt maar ben er echt niet tevreden over. Het scheert niet goed, het wordt warm en ik word slecht gezind van al het kabaal dat ding produceerd in de ochtend. Ik gebruik mijne Gilette terug met alle tevredenheid.

            Comment


            • #21
              Re: Elektrisch scheerapparaat ?

              Hey juppekes

              Dat zijn hier allemaal propere nette mensen

              Ik scheer me bijna nooit

              Ik vind dat een stom tijdrovend iets

              Om de drie weken eens, eerst met de baardtrimmer en dan met de gilette en ik kan er weer tegen voor een week of drie
              Bootjes

              Comment

              Working...
              X