Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oude computer - Osborne 1

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Oude computer - Osborne 1

Hallo Iedereen,

Ik heb is een vraagje.
    Ik heb thuis nog een Osborne 1 staan maar zou die graag verkopen alleen is men vraag nu... wat is dat toestel nog waard ?

Mvg,

Tim

Re: Oude computer - Osborne 1

als je daarvoor al een account moet aanmaken ... naar stort ermee en je gaat nog betalen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
      als je daarvoor al een account moet aanmaken ... naar stort ermee en je gaat nog betalen
      bwa neen, 'k zou er nog geld voor geven, dat is meer dan antiek

Maar aangezien ik van mijn vrouw niet meer dan 5 euro pree meer krijg per maand (en dan nog niet iedere maand), is en blijft dat ook mijn hoogste bod
      To make your dreams come true, wake up

Comment

't zal er vanaf hangen, wat een zot ervoor geeft. Laat het in ieder geval weten, als je hem op e-bay gesmeten hebt
        To make your dreams come true, wake up

Comment

one man's trash is another man's treasure

waarmee ik wil zeggen dat je op een forum van case-modders waarschijnlijk je osborne kwijt kan.
          Ik heb het reeds gezien dat men de binnenkant sloopt , er een modern klein moederbord insteekt en een perfekt werkende , antiek uitziende , computer heeft.

Maar hier ben je op een foto-forum,
          probeer maar eens op www.thebestcasescenario.com

edit : zie hier voor zo'n afgewerkt project : http://www.thebestcasescenario.com/f...hlight=osborne

Christiaan
          Last edited by cvcaelen; 16 oktober 2007, 08:28.
          Fuji Digitaal fototoestel

Comment

Geef die aan een computer museum.

Comment

Kostte 1795 dollar in 1981.
              't zal toch iets minder dan de helft moeten zijn

Of het Gruuthuse Museum misschien...
              Happy to be a MACcie
              Visit http://www.kurtwarlop.com for more

Comment

Prachtige machine - zeker niet naar het stort brengen! Het was in zijn tijd een echte trendzetter. CP/M en WordStar - dan komen de herinneringen terug boven

Een tijdje terug stond er eentje te koop op Kapaza. Als ik me goed herinner werd er niet herhaaldelijk op geboden maar het is goed mogelijk dat die verkoper er één goed bod voor gekregen had;

Misschien kan je daar ook eens een poging wagen?
                Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Het is zonder meer een bijzondere computer. Ik heb er zelf in de jaren 80 mee gewerkt. Ik zou hem graag in de collectie oude computers bij mij op school opnemen naast onder meer de Tandy TRS 80, de Sinclair ZX80, de HP 1100 en nog zo'n 20 andere. De waarde van dit museumstuk is echter vrijwel nihil. In de USA worden ze verhandeld voor $ 10-$ 25. Het is alleen zo duur om ze te verzenden.
                  Barbarix, Almere-Nederland

Comment

Working...
                  X