Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Als je eindelijk licht ziet aan het einde van de tunnel, is het waarschijnlijk de koplamp van een naderende trein.
oppassen dus....
Zie RailRoads! van Sid Meier's....
Draait goed onder Vista
Heb speciale problemen met het ram-geheugen kunnen oplossen...
(anders krijg je crashen om de 10 minuten)
Gewoon de header aanpassen van de "main.exe"....
Kunde nu verder ?
Ik zal het anders ergens in chat chat plaatsen.
Citaat van Donkey in Shrek: "STAY AWAY FROM THE LIGHT!"
mss terug OT kruipen... (focus is niet onbelangrijk op dat forum hier ;-))
Vertel nog eens welke drives je juist hebt die je wil aansluiten op de P5W DH...
Canon :: 5DmkI :: EOS 30 :: EF 50 f/1.4 :: EF 28-70L f/2.8 :: EF 135L f/2 :: EF 70-200L f/4
Also SATA_RAID1 is an additional port if you want another SATA device, just enable the JMicron in BIOS.
Had je dat al geprobeerd nog? Zou het "snelst" moeten werken, indien je je eigen lijst van een jaar geleden hebt gevolgd toch
Bij mij steekt daar een 3e HD in en deze wordt toch niet aangegeven als "extern" (hoewel die poort ergens ook dient om een chassis-stukje aan te hangen), dus dat vind ik wel een rare beschrijving bij jou, tenzij je er een echte externe hebt aanhangen?
Zonder EZ-Raid kan je trouwens niet meer dan 5 SATA-eenheden aansluiten volgens mij + de eSATA (wat een andere stekker is).
1 zwarte: JMicron363 Controller (deze stuurt ook je PATA aansluiting, 't is kiezen daar, delen zal niet pakken, afhankelijk van de mode werkt de PATA of de extra SATA poort)
Weet niet perfect wat je bedoelt, maar bij mij hangen er 5 SATA's aan én ik kan ook een IDE-schuif insteken als ik wil, en dat werkt allemaal.
Ik ben nu vroeger wel wat "truukjes" tegengekomen, maar die heeft Theo al in PM gekregen. Weet zelf niet meer wat ik juist toegepast heb.
Weet niet perfect wat je bedoelt, maar bij mij hangen er 5 SATA's aan én ik kan ook een IDE-schuif insteken als ik wil, en dat werkt allemaal.
Hangt van de instellingen af d8 ik, misschien moet je een paar fotookes pakken van je bios-instellingen. Ik moet hier uit m'n geheugen draaien, P5W DH is al een tijdje den hof af (vervangen door P5WDG WS Pro en nu P5K) dus 't kan zijn dat ik wat info dooreen klets
Canon :: 5DmkI :: EOS 30 :: EF 50 f/1.4 :: EF 28-70L f/2.8 :: EF 135L f/2 :: EF 70-200L f/4
Comment