Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Amerikaanse ijskast: info gezocht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Amerikaanse ijskast: info gezocht

Voor ons nieuw appartementje zijn we op zoek naar een Amerikaanse ijskast. Maar nu is de vraag natuurlijk: welk merk?? Bij vekopers vind ik het moeilijk om objectieve informatie te krijgen.
    Dus wie heeft er goede of slechte ervaringen met welke merken en/of toestellen? Ik heb al uitgebreid rondgekeken en van AEG vond ik een toestel dat me wel aanstond. Van Whirlpool ook, maar daar lees ik op internet soms minder goede commentaar over: terecht?
    En wat met de Koreaanse merken, zoals Samsung en LG? Deze zijn veel goedkoper en worden vrij courant verkocht. Ik heb hier nog niet echt veel naar gezien, wschl omdat ik een vooroordeel over deze fabrikanten heb. Is dit terecht of zijn deze ook een overweging waard?

Bedankt voor jullie tips/ervaringen!
    Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

Re: Amerikaanse ijskast: info gezocht

Ik heb er een van Atag en al gedurende zes jaar geen enkel probleem.

http://atag.turnpages.eu/be/vl/

mvg,
    Geert

Comment

Amana. Twaalf jaar geleden ongeveer het enige in België beschikbare merk dat een "amerikaanse koelkast" in zijn gamma had. Toen niet goedkoop, maar ze draait nu nog steeds als nieuw. in die twaalf jaar is enkel het gloeilampje van het ice-dispenser vak vervangen.
      DigiCam

Comment

Ik ben uitermate tevreden over mijn Samsung met zijn geavanceerd koelingsysteem. Verbruikt véél minder dan mijn vroegere combinatie ijskast+diepvries, is ruimer, en vooral fruit en groenten bewaren veel langer (tot driemaal langer). En hij is een pak stiller. En nooit meer ijs verwijderen.
        Heb hem nu een jaar. Geen dag spijt van gehad.
        Fullator
        Fotostudio Candela Zone
        website: http://www.chronax.be
        website: http://www.marquisemodels.eu

Comment

Hier al een 5-tal jaar een LG staan met ijs- en watervoorziening. Nog geen dag spijt van gehad. Vooral de 'industriële' koeling maakt deze combinaties zo interessant : de luchtcirculatie loopt door het vriesvak, waardoor in het frigo-gedeelte het steeds overal even fris is.
          Tim - Canon Eos 30D / 40D
          Lenskes van 17 tot 500, flitsset Falcon Eyes

Comment

Heb 2 collega's die een Samsung hebben staan en er vol lof over zijn. Nog geen troubles mee gehad en doen perfect hun ding
            D7000 en wat glas

Comment

Neem eens contact op met deze en vraag naar Peter ... die zal u wel objectieve info geven.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Wij hebben sinds juli een LG, tot nu toe heel content van
                Website
                Nikon D800s + Nikon D70s + Nikkor 50mm + Nikkor 80-200mm + Nikkor 16-35mm + batterygrip + SB-800

Comment

Working...
                X