Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb zelf de tegenslag gehad maar tot mijn veertiende school gelopen te hebben. Echter, mijn vriendin die school liep tot haar achttiende schrijft slechter dan ik, mede door haar dyslexie.
........[knip]
Dus iemand die begrip heeft als ik het soms eens zo gedaan heb..... (zonder het te weten)
Groejtes
Sktich
" Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )
Voor mijn part mogen ze dat veranderen zo dikwijls ze willen,'k blijf het schrijven zoals ik gewoon ben.Zolang de mensen me begrijpen ben ik zeer tevreden.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Oorspronkelijk geplaatst door Odul ReiloucBekijk bericht
Had ik geweten dat ik met de paddenstoel zo'n misnoegdheid zou uitlokken, dan had ik er niet aan begonnen. Het is echt niet mijn bedoeling om mensen persoonlijk aan te vallen. Dat heb ik trouwens ook niet gedaan. Het enige wat ik voor ogen heb (of had) is mijn steentje bijdragen tot het uitbouwen van dit zeer mooie forum. Als ik daarmee iemand gekwetst heb, mijn verontschuldigingen. Als iemand zich persoonlijk aangevallen voelt, of denkt dat hij of zij op zijn of haar fouten gewezen werd, neem van mij a.u.b. aan dat dit niet zo is. Nogmaals sorry. Vriendelijke groeten, Odul
ik heb er niets op tegen dat een paar taalpuristen hier en daar een correctie aanbrengen!
zolang dit vriendelijk gebeurt is dat alleen maar positief.
Voor sommigen is schrijven zonder taalfouten niet zo simpel, voor anderen gaat het dan weer beter..... zoals Parakiet hierboven vermeldt, op een vriendelijke wijze kan je ook iemand helpen zonder dat daar andere bedoelingen bij zitten.
Als moderator kan ik posten bewerken en soms verbeter ik stiekem een taalfout Ikzelf heb er geen probleem mee als ik op taalfouten wordt gewezen, ik kan er enkel maar van leren, voor anderen ligt het ( dikwijls door omstandigheden ) gevoeliger, wat ook zeer begrijpbaar is.
Dus met een beetje begrip, geduld, hoffelijkheid en beleefdheid is iedereen gebaat.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Oorspronkelijk geplaatst door Odul ReiloucBekijk bericht
Dankjewel Peterfoto en Xray. 'k Voel me toch een beetje gesteund. Morgen eet ik paddenstoelensoep ... ik trakteer. Groeten, Odul.
awel, morgen eet ik paddo-soep
smakelijk
ik vind trouwens dat het hier niet over een grammaticale fout gaat, hoe dat je paddestoel of paddo's ook schrijft, een paddestoel is een paddestoel, en paddo's zijn drugs (en nog geen beetje)
ik vind dit een mooie discussie voor in Chit chat, waarvoor is dit forumonderdeel anders
Comment