Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stil rond 'Shooting Days'

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Stil rond 'Shooting Days'

Ik moet zeggen dat ik het toch wel wat kalm vindt rond het thema 'shooting days'......heeft er niemand ideeen?

Ik zit al wekenlang te kijken or er nog een of andere aktiviteit is, maar telkens zit ik op een lege kermis.
    Ik heb nu ook niet de energie om zoiets te organiseren, daarom vraag ik het hier eens

zijn er ergens nog interessante plaatsen te bezoeken in Vlaams brabant? Urban, architectuur, steden etc......
    Misschien een SD rond Brussel?

Grtz Rosita
    Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Re: Stil rond 'Shooting Days'

interessante plaatsen/events zijn er zat .. elke locatie heeft zijn eigen fotografische opportuniteiten .. je moet ze enkel zien en nemen

voor sommige soorten fotografie is het zelf raadzaam het niet in een grote groep te doen .. vogelspotten is maar een duidelijk voorbeeld, maar ook andere soorten fotografie hebben vaak geen baat aan een enorme bende fotografen die het onderwerp verstoren/beïnvloeden/in de weg lopen. en Urban .. probeer maar eens toelating te krijgen om met een groep een verlaten pand te betreden .. je zal een heel pak contracten ivm aansprakelijkhied mogen ondertekenen

Het organiseren van een SD vraagt tijd en energie (en ook centjes, al was het maar aan vervoer, brieven, telefoontjes, klein materiaal, ...)

De stank voor dank die je daar typisch voor terug krijgt van deelnemers die niet beseffen wat ze krijgen zijn vrees ik de reden dat er ondanks het hoge aantal BD geregistreerden er toch weinig BD SD's komen.

.. en wie me tegen wilt spreken organiseert er maar eentje. En neen, ik organiseerde nog geen BD SD .. maar ik hielp al veel in organisaties van diverse VZW's (sportclubs, fotoclub, jeugdverenigingen, scholen) en overal is't zelfde: de kar wordt getrokken door een kleine hand idealisten die met moeite merci krijgen van de rest.

Comment

easygirl, eigenlijk is het echt niet moeilijk zoiets te doen hoor.
      wil je een stads-, dorps- of veld-SD organiseren?
      plaats gewoon een berichtje op het forum om te zien wie interesse heeft,
      zoek iemand die de stad een beetje kent (liefst van het forum zelf) en start
      een sd op. simpel als ...

natuurlijk zijn er ook sd's van een ander kaliber, zoals de concertshoots die ik
      elk jaar in maart organiseer (kijk maar alvast uit). daar kruipt inderdaad heel
      wat meer tijd, energie en zo in, maar persoonlijk vind ik wat ik ervoor in ruil
      krijg van de deelnemers voldoende belonend om het ook dit jaar terug op poten te zetten.

normaal gezien had ik ook m'n jaarlijkse zwammen-SD ergens nu moeten
      organiseren, maar teveel hooi op de vork is ook niet goed

ik doe er wel nog eentje uit de losse pols dit jaar

mm
      Last edited by mm; 15 oktober 2007, 15:58. Reden: zoeist staat niet in de vandale ...
      ∏__|_ ∏__|_
      "no rules, great shots"
      Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

zozo, ik kijk al uit naar mei
        Ging je niet Elliott Murphy uitnodigen, mm?

Comment

wat is de lol; van met een hele zooi fotografen allemaal het zelfde te gaan doen.
          behalve dat je (misschien) een leuke dag hebt, als het weer mee zit!!
          als het nu een mooie dag is, ga ik er gewoon op uit met mijn toestel, alleen jammer dat het juist op een mooie dag, zo druk in het Poldernatuurgebied is.
          nee ben zeker geen eenling hoor, het tegendeel zelfs, maar fotograferen......liefst alleen.(soms mag Corien mee).
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
            zozo, ik kijk al uit naar mei
            Ging je niet Elliott Murphy uitnodigen, mm?
            mei??
            ja, elliot, jij ging daarvoor kijken zeker, yowan?
            en die fransoos mag ook meekomen als hij wel

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            wat is de lol van met een hele zooi fotografen allemaal het zelfde te gaan doen.

mm
            ∏__|_ ∏__|_
            "no rules, great shots"
            Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Zeg Easygirl, je stelt die vraag op een dag dat we net een geweldige Shooting Day hebben in Ieper en je bent vzw-lid !!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                wat is de lol; van met een hele zooi fotografen allemaal het zelfde te gaan doen.
                behalve dat je (misschien) een leuke dag hebt, als het weer mee zit!!
                als het nu een mooie dag is, ga ik er gewoon op uit met mijn toestel, alleen jammer dat het juist op een mooie dag, zo druk in het Poldernatuurgebied is.
                nee ben zeker geen eenling hoor, het tegendeel zelfs, maar fotograferen......liefst alleen.(soms mag Corien mee).
                grt,bouk.
                SD hebben toch een erg leerrijk karakter, je ziet wat anderen zagen en jij niet en vice versa... soms een louterend proces, maar altijd leerrijk
                "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door easygirl Bekijk bericht
                  Ik moet zeggen dat ik het toch wel wat kalm vindt rond het thema 'shooting days'......heeft er niemand ideeen?

Ik zit al wekenlang te kijken or er nog een of andere aktiviteit is, maar telkens zit ik op een lege kermis.
                  Ik heb nu ook niet de energie om zoiets te organiseren, daarom vraag ik het hier eens

zijn er ergens nog interessante plaatsen te bezoeken in Vlaams brabant? Urban, architectuur, steden etc......
                  Misschien een SD rond Brussel?

Grtz Rosita

Hallo Rosita,

Ik ben bezig er eentje te organiseren... in Vlaams Brabant. Maar er zullen slechts een tiental fotografen kunnen meedoen. Oude, maar gerenoveerde fabriekssite, met behoud van de oude machines. Je hoort er nog van, mogelijk tegen het einde van de maand.

Leon
                  Fullator
                  Fotostudio Candela Zone
                  website: http://www.chronax.be
                  website: http://www.marquisemodels.eu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                    mei??
                    ja, elliot, jij ging daarvoor kijken zeker, yowan?
                    en die fransoos mag ook meekomen als hij wel

mm
                    kwil het altijd vragen hoor

Comment

Working...
                    X