Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe PC

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nieuwe PC

Hallo,

Ik ben van plan een nieuwe pc aan te schaffen en zelf te bouwen.

Echter merk ik dat ik wat kennis van de huidige systemen flink achter loop.

Kan iemand mij zeggen of het onderstaande systeem een goede keuze is of dat er nog dingen aan te verbeteren zijn.

Hij word voornamelijk gebruikt voor fotobewerking, en dus absoluut geen game computer.

Ik zit niet echt te wachten op kant en klare systemen van welk merk dan ook, aangezien ik zelf de keuze wil hebben wat voor besturingssysteem er op gaat draaien.
    Met andere woorden, op Vista zit ik nog niet te wachten nadat er al een andere pc in huis is gekomen met vista erop en binnen 10 minuten sinds jaren weer blauwe schermen zag.

Canon Eos 30D Body , Sigma 10-20mm F/4-5.6 ,Tamron 17-50mm F/2.8 , Canon EF 70-200mm F/2.8 L iS , Canon EF 100-400mm F/4.5-5.6 L USM iS ,Canon EF 1.4x II ,Canon 430EX Speedlite

Re: Nieuwe PC

weten veel en nog een leuke site ook.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Re: Nieuwe PC

Heb me enkele weken geleden ook een nieuwe PC aangeschaft en geen kant en klare merkPC maar zelf geassembleerde (laten doen) met volgende onderdelen:
      Processor Intel Core 2 Duo 6420 2.13 GHz
      Intel moederbord D946GZis
      2045 MB DDRII
      ASUS Nvidia Geforce EN8500GT silent
      SATA HD 320 GB
      Externe HD Lacie 160 GB
      Samsung scherm 2032BW (20")
      dit alles MET VISTA welk gewoonweg FANTASTISCH draait.
      Heb dit speciaal aangekocht voor mijn foto's (print zelden of laat zelden foto's printen) en ben zeer tevreden met deze configuratie.
      Volgens mijn bescheiden mening is de configuratie die jij laat zien ook niet mis. Het is allemaal een persoonlijke keuze en vandaag gekocht is morgen niet mee upo to date in het PC wereldje.
      Mvg, Jacky (jap1951)
      Dankjewel voor het kijken en/of beoordelen.
      Mvg, Jacky P.

Comment

Working...
      X