Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
weggeef soft - mogelijke aanrader
Collapse
X
-
-
Re: weggeef soft - mogelijke aanrader
Oorspronkelijk geplaatst door kdm Bekijk berichtVertrouwen jullie die gratis software ? Ik niet eigenlijk. Ik zou graag m'n computerke "clean" houden.
Ik ben altijd een beetje bang dat zo'n software vol spyware enzo zit ...
EDIT:
- Loopt kei traag (toch bij mij)
- Ik heb drie exact dezelfde foto's en dit programma vindt er maar twee?
- Je kan niet inzoomen op foto's om te controleren of het programma er wel echt de beste foto heeft uitgehaald
Ik weet dus niet of dit programma zo een goede aanwinst is. Wie er wel tevreden over is en meer functies heeft ontdekt mag dit altijd posten!
Uiteraard is alles hierboven een eerste indruk he BD'ers!Nikon D50
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kdm Bekijk berichtVertrouwen jullie die gratis software ? Ik niet eigenlijk. Ik zou graag m'n computerke "clean" houden.
Ik ben altijd een beetje bang dat zo'n software vol spyware enzo zit ...
Niet dat ik tot dusver veel speciaals heb gezien (of gehouden).
Comment
-
-
Kreeg er ook kop nog staart aan
Heb zelfs een klein mapje gemaakt en een en dezelfde foto 3 maal gecopieerd en hij zag het niet
Dus is al terug waar het thuis hoort in de prullenbak
Comment
-
Zoals de titel al verklapte was het een MOGELIJKE aanrader.
Ik heb het programma helemaal niet getest, zelfs niet geïnstalleerd, maar vond aan de hand van de omschrijving dat sommigen hier het toch wel eens nuttig konden vinden. Vandaar mijn tip. Don't shoot the messenger!
In ieder geval, 't Is gratis, dus je geld ben je niet kwijt. Zolang er geen foto's verloren zijn gegaan of PC's gecrasht door een zware fout in het programma, niks aan de hand.
Comment
Comment