Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bedankt Dell!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bedankt Dell!

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht

-----knipperdeknip---------

20 minuten later staar ik met tranen in mijn ogen naar circa 300 onderdelen op de keukentafel.

-----knipperdeknip---------

Toen ik terug kwam met verse koffie was er niet meer veel te zien van de onderdelen.
    Straffe gasten eh. Ne maat van me heeft dat zes jaar aan een stuk gedaan. En als er eens geen reparaties waren, dan hielden hij en zijn collega's wedstrijdje "laptops demonteren en monteren om 't er snelst".

Kloterij van die laptops is dat die inderdaad zeer ingewikkeld in elkaar zitten. En de demontagevolgorde is zééééér secuur. Eén fout maken en je kan compleet herbeginnen. En natuurlijk zijn geen twee types gelijk.

Dus een klein applausje voor deze onvolprezen artiesten is hier inderdaad wel op zijn plaats.
    Know what you know, and don't know what you don't know.

Comment

Dat klinkt heel goed. Ik sluit ook altijd zo'n garantie ding af, maar je vraagt je van te voren af of je er wel wat voor terug krijgt. Wel dus!
      Joop Snijder - http://www.joopsnijder.com
      Ook foto's verkopen? Kijk eens op Dreamstime, IStockPhoto of ShutterStock
      Bekijk mijn tips & tutorials op mijn blog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
        Wat is hier eigenlijk zo speciaal aan ??? Elke merkPC fabrikant heeft dergelijke contracten. Bij HP kan je ook een 3 jaren next business day on site contract afsluiten. En die term klopt 100%.
        Dat is trouwens ook de reden dat de meeste bedrijven met merkPC's werken. De PC boer om de hoek kan iets dergelijks niet garanderen, zeker niet 3 jaar lang... Waar zou hij de onderdelen moeten vandaan halen ?
        Inderdaad, Madmax heeft blijkbaar gewoon een "next business day on site" contract van 3 jaar bij zijn laptop. Ze staan er dan de volgende dag, met onderdelen. Heel leuk en snel, maar je betaalt het natuurlijk wel.
        David Leemans
        Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
          tjah,

Niemand beweert dat er iets 'specialer' is dan bij een ander merk, gewoon een ervaring met voornoemde leverancier die dat wil delen met de rest van ons.

Er zijn de laatste paar weken al genoeg verhalen van mensen die op een of andere manier het gevoel hebben door hun leverancier in de steek te zijn gelaten...

Dave

Dave
          Als je het zo bekijkt heb je ook gelijk natuurlijk. We hebben veel te snel de neiging om de goeie dingen als "normaal" te beschouwen.
          De logistiek die nodig is om een dergelijke garantie te kunnen leveren mag je inderdaad niet onderschatten...
          Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
            De logistiek die nodig is om een dergelijke garantie te kunnen leveren mag je inderdaad niet onderschatten...
            Daar zeg je me wat!
            Ik weet waar die onderdelen vandaan komen: hoofdmagazijn DELL staat in Roermond, het hoofdmagazijn van IBM staat in Venlo etc.
            Het kost stukken van mensen om die onderdelen ter plekke te krijgen.
            Dat we ze nog lang mogen "trekken".
            Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Comment

Working...
            X