Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Poujoulat -- Inox Schoorsteenkanalen ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Poujoulat -- Inox Schoorsteenkanalen ?

Heeft er iemand ervaring met Poujoulat inox schoorsteenkanalen dubbelwandig.

Ik ben vandaag eens gaan kijken bij een verdeler in Gent en voor 6 meter met alle bevestigingsstukken ,t-stuk, aansluitingbuis naar de houtkachel zit ik rond +- 1300 euro excl.BTW.Dit alles is dubbelwandig wat ook nodig is omdat deze vanaf de kachel direkt naar buiten gaat.

Accessoires zijn heel duur bv bv 1 muursteun in inox kost algauw 118 euro exl. BTW.

Nu kan ik natuurlijk ook al verder gaan zoeken,maar bij den 1ste die ik enkele weken bezocht wacht ik nog steeds op de offerte.

Re: Poujoulat -- Inox Schoorsteenkanalen ?

Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
    Heeft er iemand ervaring met Poujoulat inox schoorsteenkanalen dubbelwandig.

Ik ben vandaag eens gaan kijken bij een verdeler in Gent en voor 6 meter met alle bevestigingsstukken ,t-stuk, aansluitingbuis naar de houtkachel zit ik rond +- 1300 euro excl.BTW.Dit alles is dubbelwandig wat ook nodig is omdat deze vanaf de kachel direkt naar buiten gaat.

Accessoires zijn heel duur bv bv 1 muursteun in inox kost algauw 118 euro exl. BTW.

Nu kan ik natuurlijk ook al verder gaan zoeken,maar bij den 1ste die ik enkele weken bezocht wacht ik nog steeds op de offerte.
    Ook de diameter en de kwaliteit van de inox speelt een rol bij de prijsbepaling.

Ik heb vorig jaar 8 meter laten plaatsen met een diameter van 18 cm (binnenin) en dat heeft me +- 2400 euro gekost.

Wel goed geplaatst. Met controleluik en al !

Was wel van het merk Jeremias.

Geert N
    Nikon D80

Comment

Working...
    X