Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Ik heb nl een maandje vakantie in het vooruitzicht.
Ik van hetzelfde, nu twee weken vakantie, anderhalve week werken en twee en een halve week vakantie. Nadien neem ik de rest van mijn verlof dan nog eens op.
Wegens beperkte mobiliteit ga ik het vanop mijn tuinterras rustig aankijken ... ik ben deze week met de ladder onderuit gegaan
De schade is gelukig beperkt gebleven tot twee paars-blauwe "knielaarzen" waarvan één met een flinke "ritssluiting" aan de voorkant
(enfin ik klaag niet, ik had voor hetzelfde geld mijn twee "pootjes" kunnen breken).
Wegens beperkte mobiliteit ga ik het vanop mijn tuinterras rustig aankijken ... ik ben deze week met de ladder onderuit gegaan
De schade is gelukig beperkt gebleven tot twee paars-blauwe "knielaarzen" waarvan één met een flinke "ritssluiting" aan de voorkant
(enfin ik klaag niet, ik had voor hetzelfde geld mijn twee "pootjes" kunnen breken).
sterke hoor, das niet zo mooi als het weer van vandaag!!
grt,bouk.
Comment