Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Studio aanbod : verwijderd bericht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Studio aanbod : verwijderd bericht

Het word leuker met het moment en persoonlijk ook nog ... vriendelijk en beleefd PM gekregen.

Oorspronkelijk geplaatst door X Jan X
    Zeg gefrustreerd ventje, wilde nu eens stoppen met u spam gezever. Genoeg gezegd in die topic, tenzij ge het nog on topic wil hebben ofzo.

Laat die boel nu gewoon dichtgaan en ons er alleetwee het onze van denken.

Okido , geweldig !

En nu terug even volwassen doen als het kan.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Hahhahaha, ik wist zoiezo dat ge dat bericht hier ging posten.

Jonges jonges, als ik vraag om nu gewoon te stoppen en er elk het onze van te denken is dat te moeilijk ofzo.

Als ge aan het proberen zijt van u zelf belachlijk te maken zijt ge heel goed op weg.

En ik vraag u nogmaals indien ge verder wilt debateren één adres : stuur mij een PB

En dan nu mss eens on topic ...
      HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
      Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

Comment

Francis,

mag ik dan gelijk een cocktailtje met een leuk parapluutje erbij aub?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door X Jan X Bekijk bericht
          En dan nu mss eens on topic ...
          Ik kan u aanraden moderator te worden, u doet dit geweldig.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Ik ben ondertussen afgekoeld, ik zet de airco weer wat hoger en dan kunnen we weer rustig verder op een gezonde manier discuteren . . .
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Vond het ook jammer dat de originele post verwijderd was, gezien de hier heersende interesse voor modelfotografie was het een mooi aanbod.

en commercieel ??? wat is dat dan

ik heb geinformeerd om het Rubenskasteel af te huren voor een shoot, ze rekenen hiervoor 300 eurokes aan, als ik nu een shooting zou organiseren en ik vraag de deelnemers een bijdrage in de kosten, is dat dan commercieel??

t'kan ni allemaal gratis zijn, zoals de modelshoot in Engsbergen, en worden op die wijze niet alle initiatieven aan de basis de kop ingedrukt??

zulke evenenmenten blijken hier niet mogelijk hoewel ik denk dat er kandidaten genoeg zijn, kijk maar naar de Fullator shoot in MHA

misschien even iets om over na te denken
              allé , da's mijn gedacht hé;
              D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
              Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
              en ewa flitsspeelgoed

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JP Bekijk bericht
                ik heb geinformeerd om het Rubenskasteel af te huren voor een shoot, ze rekenen hiervoor 300 eurokes aan, als ik nu een shooting zou organiseren en ik vraag de deelnemers een bijdrage in de kosten, is dat dan commercieel??
                JP, je gedacht zeggen mag altijd he, zolang het maar beleefd blijft hebben we niet liever, maar als je zo redeneert zouden alle SD's commerciëel zijn he . . . En dat zijn ze duidelijk niet . . .

En wat nu misschien nog niet toegelaten wordt, kan in de toekomst misschien wel . . . wait and see dus . . .
                Last edited by Franciskine; 21 september 2007, 22:43.
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

De enigste reden dat ik hier nog eens kwam kijken en hierop alsnog reageer is door een rechstreekse mail dat ik kreeg met deze link http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=180439 en met de opmerking van dit kan dan weer wel....

Tsja ik maak hier die politiek niet hé...dat zijn anderen.

En de enige reden dat ik niet meer reageerde op de PM's aan mij was dat ik hier niet meer inlogde en ze dus ook niet las. Intussen heb ik nu dan maar geantwoord. Wil geen schijn van onbeleefd gedrag.
                  Het heeft geen zin meer om me pm's te sturen, ik kan ze niet lezen als ik niet inlog en dat ben ik ook niet meer van plan. BD interesseert me met een dergelijke politiek en willekeur niet meer. Sorry.

Comment

ik stelde me ook al vragen bij het wél laten staan van die advertentie.
                    nu, het wordt voorgesteld als een fotoclub, maar als je de site bekijkt
                    komt het eerder als een soort privé-school over ...

begrijpelijk dat sommigen dit moeilijk kunnen slikken ...
                    óf er moet duidelijk worden gemaakt wat wel en wat niet kan

mm
                    ∏__|_ ∏__|_
                    "no rules, great shots"
                    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat Bekijk bericht
                      maar alles wordt nu uitvoerig besproken en, u hoort nog van ons...
                      Aangezien dit topic aardig wat reacties teweeg heeft gebracht en er nog steeds geen duidelijkheid bestaat vraag ik me af of men hier nog mee bezig is en of er al duidelijkheid bestaat.

Greetz rich
                      D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

Comment

Working...
                      X