Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Neen, Konijn wil gewoon een dienst aanbieden en gebruiken zonder dat het hem iets kost ... ik heb daar geen terminal laten plaatsen hé en ik betaal aan mijn bank om die kaart te hebben.
Een dienst aanbieden die de klant vraagt, omdat het hem bijna niks kost en kan kopen op krediet en nog andere voordelen (zie website BCC).
Dat is nu al de 2de aanval aan mijn adres omdat ik geen betalend lid ben.
De reden waarom ik geen betalend lid ben is heel simpel, zaken zoals in dit topic. Over sommige zaken mag niet gesproken worden op het forum, discussies mogen ook niet, alles moet netjes in de juiste topic en reageren op bepaalde zaken kan ook al niet meer.
Ik vind dat je op een forum vrij moet zijn om te kunnen zeggen wat je wil. En kunnen posten wat je wil. En daarom is het dus ook mijn eigen keuze om geen betalend lid te zijn. Ik gebruik BD vooral om met collega fotografen over fotografie te praten.
Ieder zijn keuze, maar mensen aanvallen omdat ze geen lidgeld betalen is echt
Jan,
In dit topic gaat het wel over rechten en plichten.
Die zijn gelijk voor iedereen en daar heeft iedereen zich aan te houden,
met of zonder "bollekes", dat doet er niet toe.
Regels werden of worden opgemaakt uit ervaring.
Waarom zeg ik dit?
Als in welke discussie dan ook, iedereen fatsoenlijk zou reageren
dan zou er niks aan de hand zijn.
In het verleden bleek dat soms niet zo te zijn.
En wat moet je dan? Alles op zijn beloop laten?
Over 44 jaar(?) kan je misschien op pensioen gaan en pas dan
ben je hopelijk volledig vrij in jouw doen en laten
Als werknemer doe je ook nooit wat je wilt...denk daar maar eens over na.
Dat geldt ook voor de mens in de maatschappij.
Dit BD-forum is ook een maatschappelijk gebeuren.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Maar u reacties hebben 0,0 met de topic te maken en dienen blijkbaar alleen om mensen op stang te jagen. Dan noem ik dat debiel ja. Geef normale commentaar en niet dingen zoals van "nu heb jij ook een groen bolleke" of " ooit gedaan"
En dat manneke mag er ook af anders hoor.
En sluiten die handel
HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII
Comment