Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind het ook larie dat dit verwijderd werd...
links naar bijv fotokonijnenberg mag dan wel waar ok verhuurd word en verkocht... Ik vond het wel eens interessant om bijv zulke shoots te doen, waar men anders niet kans toe krijgt om naar een fotostudio te stappen.
Dus BD-ers.....
Ik denk dat velen mijn mening delen!
Tim W.
Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com
Misschien een oplossing voor dergelijke problemen ... laat enkel betalende leden toe dergelijke aankondigingen te plaatsen, zo heeft er iedereen iets aan ... de verhuurder, BD en ook de fotografen.
Zo lijkt het ten minste niet op gratis reklame en kan er geen misbruik zijn.
Ah ok, nu ben ik mee. De mensen die lidgeld betalen mogen gebruik maken van de mogelijkheid om reclame te maken. Strak plan !
Maar commercieel nee nee ...
HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII
Dat is nu al de 2de aanval aan mijn adres omdat ik geen betalend lid ben.
De reden waarom ik geen betalend lid ben is heel simpel, zaken zoals in dit topic. Over sommige zaken mag niet gesproken worden op het forum, discussies mogen ook niet, alles moet netjes in de juiste topic en reageren op bepaalde zaken kan ook al niet meer.
Ik vind dat je op een forum vrij moet zijn om te kunnen zeggen wat je wil. En kunnen posten wat je wil. En daarom is het dus ook mijn eigen keuze om geen betalend lid te zijn. Ik gebruik BD vooral om met collega fotografen over fotografie te praten.
Ieder zijn keuze, maar mensen aanvallen omdat ze geen lidgeld betalen is echt
HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII
en zo'n link waar misschien wel onbetrouwbare én commerciele uitbatingen zijn mag wel en mag blijven staan....een vriendendienst niet.....begrijpe wie kan.
Maar goed : iedereen die me een pm'ke en een mailtje zond heb ik persoonlijk geantwoord en ben er uren zoet mee geweest.
Ik wens hier helemaal niet over te discussiëren, en nog minder mijn tijd hierin te verprutsen. Over de filosofie van BD wil ik het helemaal niet meer hebben en ik ga dus ook niet meer inloggen dit betekent dat ik jullie pm-kes niet meer zal lezen. En dat is niet omdat ik dat niet wil, maar ik kan mijn tijd beter gebruiken.
Daarenboven zijn in een pm'ke hier maar 5000 letters mogelijk en mijn plaksels als intussen verzameld antwoord op allerlei vragen zijn langer.
Via via zal ik ook wel te bereiken zijn vermoed ik en ik heb er geen bezwaar tegen dat iemand de link naar mijn gmail zou plaatsen. Zelf ga ik dat niet doen ik wens geen problemen (de link werd ook verwijderd).
Aan iedereen die dit een fijn aanbod vond : awel zoiets te vernemen doet deugd.
Er is heden een winkel die de 1DMKIII verkoopt aan inkoopprijs, hij hoopt zijn voordeel te halen uit het feit dat hij zo een grote afnemer is bij Canon en misschien op jaarbasis een bonus kan bekomen.
Hij helpt u nu het toestel aan een redelijke prijs te kunnen kopen ... een voordeel voor de fotograaf.
Deze winkel maakt dus heden geen winst op het toestel, hij mag hier dus gratis reklame maken?
Volgens mij mag dit niet eens, aan inkoopprijs verkopen aangezien een winkel verondersteld wordt winst te maken, dus die vergelijking loopt volgens mij serieus mank.
Comment