Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op reis met budget van 250€

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Op reis met budget van 250€

Eind November heb ik samen met vriendin weekse verlof. Graag hadden wij met een budget van 250€PP een weekske weg willen gaan met het vliegtuig . Normaal maken wij dan reisje Ardennen maar dit valt soms nog redelijk duur uit daarom wij eventueel eens willen uitkijken om die periode een last minute te boeken. Vandaag vertelde iemand dat Tunesië/ Djerba de moeite is ! Wie kan me nog wat tips geven
    Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
    http://www.racenews.be

Re: Op reis met budget van 250€

*slik*

250 euro totaal ?

succes !

Comment

eens snel gekeken, en voor 'ongeveer' 250 pp all-in wel iets te vinden...
      Last edited by davege; 20 september 2007, 12:06. Reden: was all-in, geen half-p

Comment

250euro is wel weinig. Vergeet niet dat een 3* hotel in Tunesië niet hetzelfde is als een 3* hotel in Europa.
        Als je daar ook nog wat wil bezichten, ben je ook geld kwijt natuurlijk...
        Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kruger Bekijk bericht
          *slik*

250 euro totaal ?

succes !

250 hotel en vlucht . drinkgeld niet erbij
          Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
          http://www.racenews.be

Comment

djerba.... ben der ooit eens geweest,geen 2é keer,zelfs niet gratis.... echt achterlijk apeneiland... juist goed om weekje in hotel aan 't zwembad te liggen,als je 't gezaag van de bediening derbij neemt

Comment

250 pp; das 500 voor twee... rond die prijs zijn er toch al genoeg aanbiedingen?
              foto als spiegel of als venster?

Comment

Ik heb ook eens rondgeneusd op de site van Corendon en je kan met jouw budget wel iets doen.
                http://www.corendon.nl/reizen?N=154+10411&Nao=0

Wat misschien ook een optie is, is het volgende:
                Ik ben enkele jaren geleden met enkele vrienden en zonder op voorhand iets te regelen op vakantie geweest.
                Gewoon naar de luchthaven en op zoek naar een goedkoop ticket om op de dag zelf nog te vertrekken. De bestemming maakte ons toen niet veel uit
                We zijn bij aankomst zelf op zoek gegaan naar slaapplaats en dat was geen probleem. 3 nachten in een hotel, 4 nachten op appartement...
                Vaak kan je de overnachtingen ter plaatse goedkoper boeken, omdat er geen commissie (voor de touroperator) bijkomt en omdat de kamers anders leeg zouden blijven.

Oorspronkelijk geplaatst door yoep Bekijk bericht
                djerba.... ben der ooit eens geweest,geen 2é keer,zelfs niet gratis.... echt achterlijk apeneiland... juist goed om weekje in hotel aan 't zwembad te liggen,als je 't gezaag van de bediening derbij neemt
                Straffe uitspraken
                Mvg Tim

Comment

Ik denk dat je voor € 250 niet veel gaat vinden.

Wat ik je wel kan aanraden zijn de "inpakken en wegwezen" reizen van Neckermann, deze zijn ietsjes duurder, € 299 http://www.neckermann.be/Neckermann/...pw&Language=nl

Er zijn blijkbaar niet veel mensen die dit kennen maar wij hebben het dit jaar 2x ondernomen, 1x Kreta en 1x Spanje Costa del Sol (we zijn juist van afgelopen zaterdag terug). Ze waren beide goed waarvan de laatste een echte uitschieter was.
                  Het is het principe van een echte Last Minute, je kijkt 's morgens op de site vanaf 6u of telefonisch vanaf 7u (hoe vroeger je kijkt hoe groter het aanbod je hebt), en de dag nadien vertrek je, alles ligt dan klaar aan de balie van Neckermann op de luchthaven.
                  Je weet wel op voorhand welk land en regio maar niet naar welke plaats of hotel je gaat, dat weet je pas bij aankomst op je bestemming.
                  Panasonic LUMIX DMC-FZ2000

Comment

Working...
                  X