Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reacties in aangeboden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Reacties in aangeboden

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
    In het begin was ik er ook voorstander van dat je niet meer kon reageren in aangeboden. Maar nu loopt het toch de spuigaten uit vind ik.
    Als je de verkoopprijzen van de 30D bodies bekijkt.
    Er staat momenteel een op met grip voor 900€ de nieuwprijs voor een body met kitlens bedraagt nog 865€. Dan vind ik het toch niet meer dan normaal dat je de mensen hiervoor kan verwittigen.
    Dit is een straffe, jij vraagt nu zelf meer voor je 2dehands 5D dan een nieuwe in de meeste shops ...
    Allez, de mensen zijn gewaarschuwd nu dat wilde je toch blijkbaar ...
    Last edited by Wimpy; 20 september 2007, 07:07.

Comment

Er staat nu een 20D met grip te koop voor 600€.
      Gaan jullie daar ook op reageren?

Comment

waarom? is toch een gangbare prijs?
        tot begin dit jaar was dat de prijs voor een 10D met grip ...

mm
        ∏__|_ ∏__|_
        "no rules, great shots"
        Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
          Laat ons duidelijk zijn, ik kan mij morgen een toestel aankopen via kapaza, ebay,... maar hoop er toch hier eentje te kunnen strikken van een regelmatig"actief" lid.
          En heel dikwijls zijn de toestellen die je daar kan vinden ook van BD-leden.
          Als ik mijn 5D zou willen verkopen dan zou ik er ook aan twijfelen om dit via BD te doen, hier wordt uw verkoop steeds gekelderd door fanatiekelingen die op commentaar uit zijn.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Iemand die een BEETJE op de hoogte is van de gangbare prijzen zal NIET hier of ergens anders zijn toestel kwijtraken als ie een 5D verkoopt die duurder is dan een spiksplinternieuwe!!!

Die kerel heeft dan zelf het lef om zo"n topic te starten....

Zo gaat het nu eenmaal met electronica, zoals met pc onderdelen, als ik die verkoop dan kijk ik wel overal naar de prijs wat het onderdeel NU kost en niet wat ik het TOEN betaald had.... Daar ga ik dan onder... Anders raak je er gewoon niet vanaf. Wat is beter, er mee blijven zitten, tot dat het door je eigen koppigheid op de langen duur (omdat niemand het koopt) helemaal niets meer waard is, of voor een toch nog redelijke prijs te kunnen verkopen?

Ps; ben niet geinteresseerd in die 5D, heb er zelf ene lol
            "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Working...
            X