Ik ga net de hondjes even snel uitlaten, camera om m'n nek. Ik kies meestal wat minder drukke paadjes en zie ineens wat tassen op de grond liggen. M'n honden hebben het ook gezien en lopen er naartoe en op dat moment zie ik ineens ook een beetje gezette, oudere man die naakt nogal fanatiek de borsten van een eveneens naakte dame zit te masseren
De man heeft me op dat moment door en kobus vind het eng en begint tegen ze te blaffen. Een onopvallend vertrek kan ik vanaf dat moment wel op m'n buik schrijven
Ik voel me hevig opgelaten inmiddels en tot overmaat van ramp gaat Coco echt naar ze toe om te kijken of er misschien behalve "vleeswaren" nog iets te eten ligt en die rothond komt uiteraard niet hoe ik vanaf een afstandje ook roep
Omdat een elegante aftocht toch al niet meer mogelijk is probeer ik het maar zo snel mogelijk te laten eindigen (mevrouw ligt inmiddels hevig beschaamt in elkaar gedoken terwijl meneer het hele voorval nonchalant probeert te benaderen) en loop naar Coco toe en onder het mompelen van een excuus over mijn nieuwsgierige hond grijp ik haar in haar kladden. Rothond, beetje medewerking zou wel zo prettig zijn geweest op dit moment
Ik ben daarna maar snel doorgelopen, beetje verbijsterd dat wel!

Comment