Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

behoorlijk genant

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• behoorlijk genant

Ik ga net de hondjes even snel uitlaten, camera om m'n nek. Ik kies meestal wat minder drukke paadjes en zie ineens wat tassen op de grond liggen. M'n honden hebben het ook gezien en lopen er naartoe en op dat moment zie ik ineens ook een beetje gezette, oudere man die naakt nogal fanatiek de borsten van een eveneens naakte dame zit te masseren De man heeft me op dat moment door en kobus vind het eng en begint tegen ze te blaffen. Een onopvallend vertrek kan ik vanaf dat moment wel op m'n buik schrijven Ik voel me hevig opgelaten inmiddels en tot overmaat van ramp gaat Coco echt naar ze toe om te kijken of er misschien behalve "vleeswaren" nog iets te eten ligt en die rothond komt uiteraard niet hoe ik vanaf een afstandje ook roep Omdat een elegante aftocht toch al niet meer mogelijk is probeer ik het maar zo snel mogelijk te laten eindigen (mevrouw ligt inmiddels hevig beschaamt in elkaar gedoken terwijl meneer het hele voorval nonchalant probeert te benaderen) en loop naar Coco toe en onder het mompelen van een excuus over mijn nieuwsgierige hond grijp ik haar in haar kladden. Rothond, beetje medewerking zou wel zo prettig zijn geweest op dit moment Ik ben daarna maar snel doorgelopen, beetje verbijsterd dat wel!

Re: behoorlijk genant

Oorspronkelijk geplaatst door antoinette Bekijk bericht
    Ik ga net de hondjes even snel uitlaten, camera om m'n nek.
    Maar waar blijven de foto's?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
      Yeps, waar blijven die foto's..... Een waarom vindt mijn jachthond dergelijk wild niet
      To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
        Een waarom vindt mijn jachthond dergelijk wild niet
        Eerst africhten, he. Veel voordoen, zodat-ie weet waar hij alert op moet zijn.

Comment

alleen bij regenachtig weer die paadjes betreden.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

btw, waar was dat ergens, 'k moet ook den hond nog uitlaten
            To make your dreams come true, wake up

Comment

Ha jij was de stoorzender
              ---
              Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
              http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

Comment

Inderdaad genant: jij was de enige met kleren aan (de honden waren wellicht ook naakt). Volgende keer laat je de honden uit in je blootje.
                Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Als jongetje van ca 11 ging ik regelmatig fietsen op wat zandhoopjes naast de snelweg. Stop ik daar met mijn kameraad op de hoogste berg en zien wij onderaan een lachend gezicht met een groot stijf stuk purper vlees uit zijn broek steken Behoorlijk shockerend als je zelf nog maar amper schaamhaar hebt En spijtig genoeg hadden wij onze hond niet bij die niet kieskeurig is wat betreft een stok om zijn tanden in te zetten...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                    Ik durfde echt niet Had ze vast wel kwijt gekund in dit geval

Comment

De volgende keer zou ik toch graag hebben dat je je hond niet op me af laat komen, tzou heel fel geapprecieerd worden.

Toestellen: Nikon D60 // Olympus SP-550 UZ

Wat was er het eerst, de kip of het ei?

Comment

Potverdikke, waarom kom ik dat nooit tegen?

Comment

Jeetje, dat is toch niet te geloven. Zo'n hevige PDA-Public display of affection- hoeft ook weer niet.

Comment

Waarom neem je dan eigenlijk een fototoestel mee op zo'n wandeling? Als er eens iets te zien is maak je geen foto's...

Comment

En dat bij een naderende herfst???
                              Dacht dat dit meer met "lentekriebels" te maken had
                              @ antoinette Blijkbaar ben je nog geen echte paparazzi
                              D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                              BD0290BE

Comment

Working...
                              X