Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goeie zomer voor spinnen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Goeie zomer voor spinnen

Het is blijkbaar een goeie zomer voor spinnen geweest, dat is deze week al de 3e of 4e grote spin die ik moet buiten zetten.

Is dat bij jullie ook zo, dat jullie in huis zulke grote spinnen tegenkomen (meer dan vroeger) ? Van die grote dus die over de vloer lopen tegen redelijke snelheid

'k zal er volgende keer eerst een foto van nemen, voor ik ze buiten zet, is het misschien wat duidelijker
    To make your dreams come true, wake up

Re: Goeie zomer voor spinnen

Zijn het deze misschien Huisspin

Ik zie er de laatste dagen ook weer een aantal binnenshuis.
    Ik laat ze hun gang gaan, zolang ze niet in het toilet rondkruipen. Ik ben nogal gesteld op mijn privacy ziet u
    Alleen als het vrouwtje het ziet MOETEN ze buiten.

Tot grote spijt van de spin, maar mijn hond ziet er steeds weer een mogelijke speelkameraad in. Hij eet het beestje niet op, maar speelt er wat mee
    Mvg Tim

Comment

Hey juppekes

Het is hier sedert enkele dagen ook van dat

Als mijn vrouw het niet ziet laat ik ze lopen maar anders moeten ze buiten

Elk jaar komen die beestjes binnen rond september

Meestal lig je dan op je gemak naar een filmke te kijken,dan wordt de rust verstoord met een krijselijke gil (van mijn vrouw natuurlijk) da beest moet dan buiten en de draad van je film ben je kwijt

Dit was een van onze bezoekers

Bootjes

Comment

Zolang je maar deze Braziliaan niet in huis hebt:

http://en.wikipedia.org/wiki/Brazilian_wandering_spider
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

En niet alleen binnen. Ik moet iedere dag me een weg banen door de webben die ze over het pad naar de voordeur gespannen hebben.

Comment

Yep, thuis is het ook van datte. Mij maakt dat niet zoveel uit, maar mijn vrouw
            Nu, erg slim is het niet van zo'n spin om thuis binnen te komen, want ze zijn geen lang leven beschoren met 2 speelse katten in huis (geen enkel kruipend of vliegend beest trouwens, onze vliegenmepper ligt al 2 jaar te bestoffen in een hoekske )

Peter

Comment

Working...
            X