Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Choco ?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Choco ?

Sedert enkele weken verkoopt Colruyt geen choco meer van 'De Polder'.
    (verpakking 125gr., in zilverkleurig papier...)
    En laat dat nu de enige choco zijn die ik echt lekker vind...

Is er iemand die weet waar in 't Antwerpse ze deze lekkernij nog wel verkopen?
    Last edited by Tigra-boy; 4 september 2007, 10:25. Reden: typlexsie
    Grtz, Tigra-Boy
    ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

Re: Choco ?

Ik vind dit gewoon prachtig, dat er iemand op een foto forum gewoon om een pot choco vraagt ! !

En, nee..ik kan je er niet mee helpen
    Ps: heb je er geen foto van, dan kan ik er eens achter zoeken hier in de streek
    Last edited by renzowoef; 4 september 2007, 21:27.
    Mvg. Renzowoef
    Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset

Comment

volgens mij is het geen pot choco...maar een reep chocolade.....ivm dat zilverkleurig papier...
      maar inderdaad het is wel helemaal te gek dat dat hier kan hahahah....zie er de lol wel van in. En wedden dat tigra-boy die choco vindt...zo niet dan is het iemand anders op BD....
      Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

Comment

Heb je nog een pot staan, en staat daar een fabrikant met adres op, of anders een invoerder ? Daar anders eens informeren, waar ze die choco nog verdelen.

En anders eens naar colruyt bellen, om te zien of ze je daar willen verder helpen (http://www.colruyt.be/colruyt/colruyt.jsp ). Vroeger ook nog moeten doen met tomaten saus
        To make your dreams come true, wake up

Comment

Ik ken die choco, heb ze onlangs nog ergens zien liggen, maar waar ??
          HEt is geen reep chocolade, maar de grootte van een makje margarine van 250 gram. In zilverkleurig papier met bruine belettering voor de naam

Comment

misschien bij peeters- goovers ?
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

Comment

Is het een soort cacao boter dan?
              dat wordt hier wel verkocht.....in zilverkleurig papieren wikkel.
              Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

Comment

is dat niet dezelfde choco als 't boerinneke ?
                """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                George Orwell

Comment

nog wel te verkrijgen hoor, mss hebben ze in jouw colruytwinkel besloten om dit artikel uit assortiment te nemen.

Een winkel aangeven en zoek dan maar eens op " de polder".

een colruytmedewerker

Comment

Working...
                  X