Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik ken 2 mensen die reeds enige tijd tevreden zijn van Dommel (aan het hogere tarief). In dit geval moet je in stedelijk gebied leven. Waarschijnlijk wel de typische risico's van kleinere providers:
- Ze worden mogelijk overgenomen met een andere policy tot gevolg
- Als er problemen zijn (Technisch, Facturatie, ...) is het soms al eens lastiger om deze gefixed te krijgen
- Risico dat ze sneller groeien dan hun achterliggende infrastructuur
Als ik me goed herinner heeft er ooit eens iemand hier op dit eigenste forum zijn lijdensweg verteld met Dommel. Helpdesk dagenlang onbereikbaar enz...
Dommel was toen bij wijze van spreken een obscuur eenmanszaakje. Hoe het nu zit weet ik niet maar ik vrees nog steeds het ergste.
Lage prijs zit het in het feit dat ze slechts beschikbaar zijn in enkele grootsteden en daardoor geen rekening moeten houden met de dure aansluitkosten van landelijke gebieden :
Comment