Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: Baby/Peuterkledij voor weeshuis

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gezocht: Baby/Peuterkledij voor weeshuis

Hoi,

Een klein oproepje...

Van begin oktober tot eind december verblijf ik in Peru. Ik ga daar onder andere anderhalve maand vrijwilligerswerk doen in een weeshuis in Huancayo. Dat is een stad op ruim 3000m hoogte in het Andesgebergte. Hiervoor ben ik nog op zoek naar baby/peuterkleertjes om hen te schenken. Indien je zelf nog wat liggen hebt dat je kan missen, laat het me (zo snel mogelijk) weten!

Thx!
    Philine

Re: Gezocht: Baby/Peuterkledij voor weeshuis

Ik heb hier toevallig twee kasten van mijn dochters op geruimd...en een wasmand kleren staan...mag je met alle plezier hebben...alleen is het niet echt baby/peuterkleding, het gaat om de maten 116/122...en 128/134....
    je mag het hebben zo niet is het ook niet erg....
    Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

Comment

Hey,

Bedankt voor de reactie! Ik zag op uw gebruikersprofiel dat u van Swalmen bent. Voor mij is dat nogal ver omdat ik van West-Vlaanderen ben, maar een vriendin van me die ook meegaat naar Peru woont in Bree. Ik zal haar even contacteren of zij misschien die kledij kan komen afhalen.

Groetjes,
      Philine

Comment

Hier 3 à 4 dozen kleertjes, kruippakjes, pyjama's en onderhemden etc, vanaf maatje 56 tot 80.

Dit is van geboorte tot ongeveer 18 maanden laat ik me wijsmaken door mijn vriendin

Mag je gerust komen halen.
        Wat zou ik missen als ik er zelf niet was?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philine Bekijk bericht
          Hey,

Bedankt voor de reactie! Ik zag op uw gebruikersprofiel dat u van Swalmen bent. Voor mij is dat nogal ver omdat ik van West-Vlaanderen ben, maar een vriendin van me die ook meegaat naar Peru woont in Bree. Ik zal haar even contacteren of zij misschien die kledij kan komen afhalen.

Groetjes,
          Philine
          Bree als in maasbree?
          Dan valt de afstand wel mee...ik hoor het wel..
          Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

Comment

Super!

En je woont in Tielt? Dat is niet ver!
            Laat me maar weten wanneer ik die mag komen halen. Ik kan zaterdag of volgende week van maandag tot vrijdag. Stuur me maar een PM.

Alvast bedankt!

Oorspronkelijk geplaatst door Exxosje Bekijk bericht
            Hier 3 à 4 dozen kleertjes, kruippakjes, pyjama's en onderhemden etc, vanaf maatje 56 tot 80.

Dit is van geboorte tot ongeveer 18 maanden laat ik me wijsmaken door mijn vriendin

Mag je gerust komen halen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knofje3116 Bekijk bericht
              Bree als in maasbree?
              Dan valt de afstand wel mee...ik hoor het wel..
              We hebben besloten ons te beperken tot de babykleertjes. We moeten er rekening mee houden dat we het zelf allemaal nog meekrijgen tot in de Andes . Tot bedankt!

Comment

PM verstuurd Philine.
                Wat zou ik missen als ik er zelf niet was?

Comment

Working...
                X