Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Jee zeg...nog steeds weinig zomer daar in Nederland? Hier is het nog heerlijk...we zijn net terug van een tripje naar de USA (Olympic National Park) waar het ook nog lekker warm was. Hier is het de hele week al tussen de 24 en 27 graden op het moment en zonnig. Het zou zo nog blijven tot vrijdag en dan wordt het wat koeler en bewolkt.
Onze zomer is vrij goed geweest met een paar hele warme weken (35 graden), een paar bewolkte en koelere dagen alsook wat regen nu en dan en dan ook weer een deel dagen met zon en 25 graden. Over het algemeen een vrij aangename zomer. Misschien volgt er nog zomer voor jullie in september?
Verwarming sprong vanmorgen om 7 uur aan...en om 5 over 7 duwde ik weer alles uit...maar dat was meer omdat ik nog niet wil geloven dat de "zomer" voorbij is hier......
Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...
Sinds gisteren heb ik weer een trui aan. Dat is van ergens in maart geleden geloof ik, maar die verwarming gaat nog niet aan hoor. 't Is verdomme nog zomer (in mijn hoofd dan toch).
Hier in de woonkamer is het nu 22,2°C, dan hoef ik de verwarming nog niet aan te zetten.
Enkele maanden geleden heb ik "super isolerend glas" laten steken, dat zal ook wel wat beter zijn dan de stalen en aluminium-ramen met enkel glas die bijna het hele jaar nat waren door condensatie op het raamwerk én op het glas. In de keuken en badkamer stonden houten ramen (het was dus een mengeling van allerlei soorten ramen en deuren, alleen PCV zat er niet bij) die zo rot waren dat je op sommige plaatsen tussen het hout door naar buiten kon kijken, de nieuwe aluminium ramen en deuren zullen dus wel voor wat energiebesparing zorgen.
De oude cv-brander (wandketel op aardgas) ga ik nog voor de winter vervangen door een "HR TOP" wandketel. Ik heb deze week nog een brief gekregen van Electrabel over de prijsverhogingen, en ik ga proberen om zo weinig mogelijk geld af te geven aan die mannen...
Bij één van mijn collega's was het woensdag maar 17°C toen hij thuis kwam van het werk, dan wordt het ook tijd om de kachel aan te steken...
Nee hoor, hier gaat de verwarming nog niet aan. Ramen staan eigenlijk zelfs nog open van 7u. 's morgens tot +/- 23u. 's avonds.
Idem dito hier...al staan ze hier zelfs 24u. op 24u. open!
Oké, als de wind net iets te fel opsteekt, gaan de tussendeuren wel al es toe...maar alle vensters blijven wel open staan!
Ik draag trouwens nog steeds gewoon 'n T-shirt.
En 's avonds kruip ik wel onder m'n sjazieken als ik het toch te koud moest krijgen.
~Lieve groetjes, Saskia~ Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600 Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)
Onze zomer is vrij goed geweest met een paar hele warme weken (35 graden), een paar bewolkte en koelere dagen alsook wat regen nu en dan en dan ook weer een deel dagen met zon en 25 graden. Over het algemeen een vrij aangename zomer. Misschien volgt er nog zomer voor jullie in september?
Groetjes uit Vancouver,
Ann
Onze zomer was april, gewoon schitterend, eigenlijk abnormaal.
Mei, juni, juli, augustus zijn afgrijselijk slecht geweest, weinig zon, hopen regen, dikwijls stormachtige wind en voor 90% met moeite temeraturen rond de 20 graden. Eigenlijk is het hier nu al 4 maanden min of meer herfst.
Comment