Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Draadloze printer . . .

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Draadloze printer . . .

@JDM, fax is voor mijn doeleinden echt niet nodig, toch bedankt voor de tip

Iedereen al hard bedankt voor de commentaren, ik heb nog één vraagje . . . werkt deze onder VISTA? Want op de Canon site zag ik dit er niet tussen staan bij ondersteunde besturingssystemen.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
      @JDM, fax is voor mijn doeleinden echt niet nodig, toch bedankt voor de tip

Iedereen al hard bedankt voor de commentaren, ik heb nog één vraagje . . . werkt deze onder VISTA? Want op de Canon site zag ik dit er niet tussen staan bij ondersteunde besturingssystemen.

Zo vond ik vistadrivers voor mijn Pixma iP4000
      Last edited by theokus; 29 augustus 2007, 17:19.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Wat is internet toch een heerlijk medium . . . Theo, van harte bedankt . . . bij de beschrijving van de printer vond ik de informatie niet direct terug maar aangezien er software voor is, weet ik genoeg . . . Dit wordt hem dus . . .
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Wat is internet toch een heerlijk medium . . . Theo, van harte bedankt . . . bij de beschrijving van de printer vond ik de informatie niet direct terug maar aangezien er software voor is, weet ik genoeg . . . Dit wordt hem dus . . .
          Ooit kreeg ik een tip van "froggy", een oud collega van BD.
          Ben daarom overgestapt naar die iP4000 van Canon.
          't Zou ook een exif-printer zijn...

Het is tégen de gangbare regels van kalibratie enz. maar zonder iets
          te kalibreren kreeg ik een eerste bijna perfecte afdruk van een foto.

Jouw printer > Superieure fotolabkwaliteit: max. 9600*x2400 dpi
          Daar ga je nog veel plezier mee hebben
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Ik heb onlangs een draadloze printserver wps54g van linksys gekocht. Deze ondersteunt geen multifunction. Een andere versie ervan doet dat wel...

Dit geeft een ruimere keuze aan printers...

Jo.
            A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
            Nikon stuff

Comment

Ik heb enkel een laptop, de printer komt in een kast te staan ( onzichtbaar, moeder de vrouw wil die niet in het zicht zien staan ). Werken met een draad is dus sowieso uitgesloten, ik ga niet iedere keer de printer ( all in one dus ) aansluiten, deze zal trouwens enkele meters vewijderd staan van mijn laptop.
              misschien je vrouw in de kast en een printer aan de haard....

als je een router hebt heeft deze geen usb ingebouwd ?kan je met een draake werken

Comment

Working...
              X