Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgen en hun douchegebruik

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Belgen en hun douchegebruik

Artikel uit De Standaard

De vreemde douchegewoonten van de Belgen

De helft van de Belgen doucht zich een keer per dag. De gemiddelde douchetijd bedraagt 8,4 minuten. En een Belg op drie heeft af en toe seks in de douche. Dat zijn maar enkele resultaten uit een peiling van het onderzoeksbureau Ivox in opdracht van Grohe.
    Een opvallend resultaat is dat een op vijf toegeeft wel eens te plassen onder de douche. Zes procent van de bevolking gebruikt de douche zelfs regelmatig als toilet.

Voor en na het vrijen wordt er in recordtijd gedoucht. Vrouwen douchen zich meestal na het vrijen, terwijl mannen dat doen voor het vrijen. Bijna een op drie Belgen neemt 's morgens snel een douche.

Over het algemeen denken we vooral aan de dagindeling onder de douche. Een op vier Belgen maakt een balans op van zijn relatie. De douche blijkt ook ideaal om problemen weg te spoelen. Een cliché dat bevestigd wordt: terwijl mannen wel erg vaak aan seks denken tijdens het douchen, houdt de vrouw zich meer met de dagelijkse beslommeringen bezig.

Tot slot, een op vijf belgen zingt onder de douche. Walen zingen vooral smartlappen terwijl Vlamingen een voorkeur hebben voor Engelstalige muziek.

Er wordt dus niet vermeld of onze buren gelijkaardige gewoontes hebben onder de douche en vooral ... wat doen mensen die een bad maar geen douche hebben? Wat doen die dan voor en na de sex
    Last edited by Sultana; 28 augustus 2007, 20:08. Reden: Spellingsfout in titel (hus --> hun)

Re: Belgen en hun douchegebruik

Ik hou van mijn douche.
    Ik heb mijn meest creatieve ideeën onder de douche.

Tom.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
      .... en vooral ... wat doen mensen die een bad maar geen douche hebben? Wat doen die dan voor en na de sex
      Een bad nemen.
      Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
        en vooral ... wat doen mensen die een bad maar geen douche hebben? Wat doen die dan voor en na de sex
        Hebben die wel seks?
        Canon 350D
        Meer op: http://griffintje.deviantart.com of blog: http://griffintje.blogspot.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
          Hebben die wel seks?
          Seks wat is dat???
          D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
          www.langenacker.nl

Comment

Tijdens het douchen seks hebben is tijdswinst voor beide partners.
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
              Tijdens het douchen seks hebben is tijdswinst voor beide partners.
              Als je niet uitglijdt wel, ja.
              Canon 350D
              Meer op: http://griffintje.deviantart.com of blog: http://griffintje.blogspot.com/

Comment

als je sext onder de douche duurt de douche makkelijk enkele uurtjes
                en als je er nog eene moet zetten .. 120x120 is comfortabeler dan 90x90

Comment

stoefer ... één uurtje zal je bedoelen
                  The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door momentopname Bekijk bericht
                    Stoefer
                    Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
                      Als je niet uitglijdt wel, ja.
                      Duidelijk een man die uit ervaring spreekt Hahaha
                      http://frederikherregods.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twitzer
                        Een opvallend resultaat is dat een op vijf toegeeft wel eens te plassen onder de douche. Zes procent van de bevolking gebruikt de douche zelfs regelmatig als toilet.
                        Pffff, leuk voor de mensen die de douche met kotgenoten moeten delen. Blijkbaar zit er toch al snel nen douchepisser bij

Comment

net een douchke gepakt ... buiten het zingen, niks van dattum zoals hierboven beschreven en theeft including haartjes wassen géén 5 minuten geduurd
                          Scotty... beam me up !!!

Comment

Ik douche me ook

1 keer om de 3 dagen ongeveer.

Sex onder de douche? Graag, maar zoals al vermeld 90*90 is niet ideaal

Doucheplassen? Ik heb een toilet langs de douche en kan goed mikken

Comment

Working...
                            X