Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nokia 6110 Navigator

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nokia 6110 Navigator

Iemand ervaring met het gps op deze telefoon ? 'k lees goeie commentaren, de soft zou van route 66 zijn, heb ik zelf al positieve ervaringen mee. Maar 'k snap het kostenplaatje niet ? Als je de gsm koopt, zit daar nu standaard benelux bij, of moet je die betalend activeren ? Of is het betalend activeren en of downloaden alleen voor stadskaarten ? Of is dit alleen voor buitenlandse stadskaarten.

Mijn vraag is eigenlijk, om dit toestel in belgie te gebruiken, komen er voor de gps nog extra kosten bij ? Iemand gebruiks ervaring ?
    To make your dreams come true, wake up

Re: Nokia 6110 Navigator

Ik heb de 6110 navigator.

De GPS werkt zeer goed eens er contact is met de sats.
    Soms duurt het enkele seconden alvorens de positie is bepaald, soms wel 2 minuten.

De gevoeligheid is geen probleem. Ik heb hem eens getest in het opbergvakje onder de autoradio en de 6110 bleef contact houden met de sats.
    De GPS stem is verbluffend goed te horen.
    Alhoewel het scherm klein is, zie je toch alle informatie.

De Benelux kaarten zijn meegeleverd op de micro sd kaart die al in de telefoon zit en je kan als het ware sneller met de GPS werken dan met de telefoon.
    Het grote minpunt is de prijs van de extra kaarten van Europa. Als je heel Europa zou willen kopen geef je meer uit dan aan een goede tomtom.
    Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

Comment

Wat betaal je voor extra kaarten ?

Maar met de basis configuratie (zonder meerprijs), kan je gerust u parkeren bvb in een parkeer garage in antwerpen en verder wandelen naar het adres waar je moet zijn ?
      To make your dreams come true, wake up

Comment

Voor een extra land betaaal je 50 €

Benelux zit er helemaal op, ook de voetgangersoptie
        Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

Comment

Working...
        X