Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stevige externe harde schijf:

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Stevige externe harde schijf:

Die wordt hier getest:
    ZDNET news and advice keep professionals prepared to embrace innovation and ready to build a better future.

(Op dit ogenblik zijn er blijkbaar problemen bij zdnet, misschien hebben ze hun harde schijven een keer teveel laten vallen, een paar minuten geleden werkte de link nog perfect...

Aanpassing: de link werkt ondertussen weer.)
    Last edited by Black B@ndit; 11 augustus 2007, 11:01.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Re: Stevige externe harde schijf:

Met hd's moet je geluk hebben hoe ze vallen. Ik wil hier gerust gelijk welke onbeschermde hd uit mijn pc nemen, en uit mijn handen laten vallen 9/10 kansen gaat dat ding blijven werken. Maar het is als ze slecht vallen, op een hoek ofzo dat het serieus misgaat.

Ik denk dat je dergelijke dingen niet op 1 dag kunt testen.... 6 maand mee in the field, en dan verslag van uitbrengen
    To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
      Met hd's moet je geluk hebben hoe ze vallen. Ik wil hier gerust gelijk welke onbeschermde hd uit mijn pc nemen, en uit mijn handen laten vallen 9/10 kansen gaat dat ding blijven werken. Maar het is als ze slecht vallen, op een hoek ofzo dat het serieus misgaat.

Ik denk dat je dergelijke dingen niet op 1 dag kunt testen.... 6 maand mee in the field, en dan verslag van uitbrengen
      Ons strijkijzer is ook al eens gevallen vanaf 1,30 cm.....'t werkt nog

Maar euh..toch ferm gedaan van Freecom.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Ooit over nagedacht dat harde schijven ook in vliegtuigen zitten Ze overleven de landing keer op keer. Ook straaljagers die op vliegdekschepen landen. Valt allemaal wel mee dat crashen.

Als je pech dat'ie crasht heb je gewoon pech. Gebeurt minder vaak dan sommigen willen doen geloven
        Groeten,

Albert Jan

Website AJH
        lidnummer: BD0371NL

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajh Bekijk bericht
          Ooit over nagedacht dat harde schijven ook in vliegtuigen zitten Ze overleven de landing keer op keer. Ook straaljagers die op vliegdekschepen landen. Valt allemaal wel mee dat crashen.

Als je pech dat'ie crasht heb je gewoon pech. Gebeurt minder vaak dan sommigen willen doen geloven
          Ik denk dat een van vanop twee meter hoog op een harde ondergrond toch net iets harder aankomt dan een landing van een vliegtuig. Anders zal dat vliegtuig ook niet lang heel blijven (en zou ik niet graag passagier zijn)...
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

Comment

Working...
          X