Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kill imageshack

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kill imageshack

Blijkbaar heeft dit protest van bijna anderhalf jaar geleden nog niet veel uitgehaald, want mensen blijven ondanks de enorme traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagheid van ImageShack toch deze als hoster voor hun beelden gebruiken... aaaaaaaaaaargh

Terwijl ik dit aan het schrijven ben, zijn er in een ander venster 2 foto's in een topic aan het laden. Na ruim 5 min laadtijd staat er nu al 1 foto en 1/3 foto op. Proficiat! En dat terwijl bij gelijk welke andere hosting de foto's erop flitsen.

ImageShack --->

Mvg,
    Frederic

Comment

haha ja gisteren heb ik ook weer lekker liggen chillen terwijl een foto aan het laden was.
      Begrijp die keuze van fotografen echt niet.
      Imageshack = k*tz**i
      Boycotten die handel
      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Hier ook enkele maanden geleden (uit misère ) overgeschakeld op Photobucket...
        Sneller, stabieler en meer mogelijkheden...
        Grtz, Tigra-Boy
        ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

Comment

Volledig akkoord met TS.
          Het al veel genoemde alternatief Photobucket is ideaal als doorgeefluik voor plaatjes (linking). Als 'portfolio' gebruik (jezelf presenteren als fotograaf) is het veel minder natuurlijk, vanwege de banner bagger (ik spreek nu wel over de gratis account).
          Fotopic gratis account : opletten, want men comprimeert er op los !
          Ikzelf zit al enkele jaren (betalend) op pbase.com. Kostte mij afgelopen jaar ongeveer 20 EUR dacht ik... Het laatste jaar ook wat trager geworden echter
          Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
          And why do we fall, Bruce?

Comment

Ik zal het nog één keer zeggen

FTP (en duizend andere bestandsbeheer-dingen) :Total Commander (www.ghisler.com) of op www.nete.be bij downloads.
            Zeer goedkope webruimte met zelfs domeinnaam: www.one.com.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Dat meen je toch niet... ?
              gebruik gewoon http://www.coffeecup.com/free-ftp/
              eenvoudig en goed en vooral gratis
              je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
              www.korandoke.be

Comment

Mag ik mijn frustratie ook eens uitroepen?
                Dat mensen deze rommel blijven gebruiken daar kan ik met mijn verstand niet bij!

Zoveel alternatieven...zoveel beter....en toch...
                Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                  Mag ik mijn frustratie ook eens uitroepen?
                  Dat mensen deze rommel blijven gebruiken daar kan ik met mijn verstand niet bij!

Zoveel alternatieven...zoveel beter....en toch...
                  Kan dit bv niet eens duidelijk gemaakt worden in een PM naar iedereen...? Ik kan me voorstellen dat veel van de BD-aanhang niet naar Chit Chat komt lezen, en we eigenlijk dus door velen niet gehoord worden...
                  Alléé, 't is maar een suggestie hé

Mvg,
                  Frederic

Comment

Ik doe zelfs de moeite niet meer om te wachten. Als ik open en niets zie, kijk ik onderaan naar de link info. Imagekak = jammer maar helaas; volgende !
                    Is gewoon niet meer van deze tijd.
                    Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
                    And why do we fall, Bruce?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alain db Bekijk bericht
                      Ik doe zelfs de moeite niet meer om te wachten. Als ik open en niets zie, kijk ik onderaan naar de link info. Imagekak = jammer maar helaas; volgende !
                      Is gewoon niet meer van deze tijd.

Kwam dit "oude topic" hier juist tegen en dacht tot nu toe dat ik echt de enige was die dit deed
                      Denk dat ze bij die shackaka de foto's per schip vervoeren vanuit de us en a

.
                      α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
                      Flickr____No place to be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                        Bedankt voor de tips mensen.
                        Ik zal dus ergens zo'n FTP-programma gaan zoeken ... in een winkel.

Wantrouwig als ik ben, heb ik een beetje schrik van die 'gratis' programma's.
                        Je gooit per slot van rekening heel wat gegevens over jezelf op het Internet te grabbel.
                        Tot nu toe is de spam en andere rotzooi in mijn mailbox beperkt gebleven. Dat wil ik graag zo houden.
                        Hey Jos,
                        Telenet raad zelf FileZilla aan, het is gratis en werkt uitstekend, bovendien is het Nederlandstalig.
                        Ik gebruik het voor mijn webstekje.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                          Hey Jos,
                          Telenet raad zelf FileZilla aan, het is gratis en werkt uitstekend, bovendien is het Nederlandstalig.
                          Ik gebruik het voor mijn webstekje. Grtz, RF
                          We zijn intussen anderhalf jaar verder.

Tegenwoordig gebruik ik FTP Now. Een werktuigje dat doet wat ik ervan verwacht en gratis gedownload kan worden van het internet.
                          Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                            We zijn intussen anderhalf jaar verder.

Tegenwoordig gebruik ik FTP Now. Een werktuigje dat doet wat ik ervan verwacht en gratis gedownload kan worden van het internet.
                            Hier zonder FTP-client, maar gewoon via explorer in windows. 'k zie dan ook het nut niet in van een extra stukje software te moeten installeren als het al vanuit windows gaat

Mvg,
                            Frederic

Comment

Vandaag had ik iets voor met photobucket... die liet zelfs mijn foto niet meer zien, noch een kruiske....vreemd vond ik toch ( en de code gecontroleerd met tags en waren dezelfde als bij de post)

Nu zit ik wat te zoeken naar een betalende host en zag ik hier al de revue passeren van One.com
                              Mijn vraag is dan ook: als je daar de goedkopste optie neemt van 1,51 euro incl bwt, laat die het toe dat foto's worden geforwared naar een andere site zoals hier?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Point Bekijk bericht
                                Vandaag had ik iets voor met photobucket... die liet zelfs mijn foto niet meer zien, noch een kruiske....vreemd vond ik toch ( en de code gecontroleerd met tags en waren dezelfde als bij de post)

Nu zit ik wat te zoeken naar een betalende host en zag ik hier al de revue passeren van One.com
                                Mijn vraag is dan ook: als je daar de goedkopste optie neemt van 1,51 euro incl bwt, laat die het toe dat foto's worden geforwared naar een andere site zoals hier?
                                No problem, doe dit al 2 jaar met mijn 1,25 euro/maand abonnement
                                Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Working...
                                X