Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boeken bestellen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Boeken bestellen

Als ik eens zoek op isbn nr voor een bepaald boek zie ik het bij amazon.com voor $25 staan, kijk ik bij boekwinkels hier in europa, zie ik het voor 45-55 euro staan (zelfde isbn nr)

Kan ik bij amazon.com (america bestellen ?) En moet ik hier met bepaalde nadelen rekening houden douane op iets van 25 dolar ? Als ik bij amazon.co.uk kijk, staat het daar voor 28 pond (41 euro) ???

Iemand een goeie site om boeken te bestellen ? (engelstalige computer lectuur) altijd welkom
    To make your dreams come true, wake up

Re: Boeken bestellen

Voor computerliteratuur kijk ik altijd hier :
    De wereld van computers kan soms vrij ingewikkeld zijn. Op HCW.be vind je allerlei interessante informatie, tips en advies over de computer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict Bekijk bericht
      Voor computerliteratuur kijk ik altijd hier :
      http://www.hcw.be/
      Ook 50,90 euro. Die prijs zou me niet teveel geleken hebben, moest ik het op amazon.com niet voor 25 dollar zien staan hebben, maar nu wil ik toch eens zien of het goedkoper kan .

Comment

Je kan perfect bij amazon.com bestellen (I do it all the time ). Voor bedragen tot 50 USD moet je rekenen op 10 EUR invoer- en andere kosten. Amazon verzendt sommige bestellingen vanuit Duitsland, en dan betaal je niks.
        My work: VICTORIE.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ksaelen Bekijk bericht
          Je kan perfect bij amazon.com bestellen (I do it all the time ). Voor bedragen tot 50 USD moet je rekenen op 10 EUR invoer- en andere kosten. Amazon verzendt sommige bestellingen vanuit Duitsland, en dan betaal je niks.
          Thnx, mag nog 10 euro invoer bij komen, komt het me nog 12 tot 15 euro goedkoper uit, dan hier in belgie .

Comment

Deze al geprobeerd?

Cashback from over 400 brands all on one platform. Shop with Rakuten & stack offers with discounts, voucher codes and cashback for great savings at top brands.

Comment

Mijn ervaring met Engelstalig boeken is dat de aanschaf ervan in de USA steeds de goedkoopste is (zelfs als je de vrij dure transportkosten in rekening brengt)

Via AddAll ga ik op zoek naar de beste koop , werkt het meest doeltreffend op isbn nr.

Tot op heden ben ik gespaard gebleven van douane kosten

vergeet ook eBay niet.

Comment

Dat viel goed mee Boek reeds geleverd

Bij amazon.com besteld stond 25 $ (en betaald). Blijkbaar door amazon.de opgestuurd (koste daar 50 euro ), dus volledig europees gebleven geen douane. En op minder dan 14 dagen in huis

Comment

vergelijk ook met www.amazon.co.uk.

Die hun pijzen zijn soms godkoper dan de USA versies en je moet ook gen taksen betalen. Ze leveren ook snel heb ik al ondervonden
                  Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

Bezoek mijn foto's online

Comment

Tot aan 25 euro betaal je nooit geen douanekosten. Net erboven zal meestal ook wel doorgelaten worden.
                    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Working...
                    X