Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aan nieuwe GSM toe.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Aan nieuwe GSM toe.

Dag iedereen,

Ik ben aan een nieuwe GSM toe.Vandaar mijn vraag : Zou dat iets zijn zowel wat betreft de GSM zelf als de webwinkel ?

Dank bij voorbaat.

Groetjes,
    Pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Re: Aan nieuwe GSM toe.

Wat betreft de gsm, weet ik niet, ik heb geen ervaring met dat type. Het merk ben ik wel van te spreken . Zowel mijn vrouw als ik willen voorlopig niks anders en vinden het een gigantisch verschil met Nokia (wat we ervoor hadden en we vonden)

Wat betreft de winkel: ik heb ooit een pda gekocht via pdashop.be. Dat is van dezelfde groep. Levering en afhandeling was dik in orde

Peter

Comment

pol, ik werk tegenwoordig met dit hier : http://www.smartphoneshop.be/product...00-gps-nl.html

Stukken handiger dan een GSM, wel iets duurder maar alles wat je maar kan dromen zit er op en er aan.
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Vooraleer je iets koopt, Pol; een gouden tip van mij; bekijk eens de koopjes op kapaza!

De PDA's staan daar in een aparte categorie (onder PC ipv bij de GSM's). Daardoor komt er minder volk kijken en staan de prijzen laag. Er staan daar recente PDA's met bluetooth GPS voor onder de 400 euro!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          pol, ik werk tegenwoordig met dit hier : http://www.smartphoneshop.be/product...00-gps-nl.html

Stukken handiger dan een GSM, wel iets duurder maar alles wat je maar kan dromen zit er op en er aan.
          Dit kan ik beamen Pol, dit toestel is echt TOP
          Greetings,
          Ace

Comment

Smaak van GSM's valt niet te betwisten.
            Samsung is zeker geen slecht merk.
            Ben er echter geen voorstander van, maar jah, zie eerste regel.

Smartphoneshop, pdashop,... heeft een vestiging in Antwerpen waar ze je zeer behulpzaam zijn. Tevreden van de service.

Echter, kijk eens naar duitse shops. GSM's kosten daar ongeveer 2/3 van hier en er zijn er zelfs die gratis naar Belgie verzenden.
            En garantie: Fabrieks-garantie he. Gewoon naar een service point stappen en klaar.
            Canon 450D met kitlens
            Panasonic FZ8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zenderke Bekijk bericht
              Smaak van GSM's valt niet te betwisten.
              Samsung is zeker geen slecht merk.
              Ben er echter geen voorstander van, maar jah, zie eerste regel.

Smartphoneshop, pdashop,... heeft een vestiging in Antwerpen waar ze je zeer behulpzaam zijn. Tevreden van de service.

Echter, kijk eens naar duitse shops. GSM's kosten daar ongeveer 2/3 van hier en er zijn er zelfs die gratis naar Belgie verzenden.
              En garantie: Fabrieks-garantie he. Gewoon naar een service point stappen en klaar.

Een paar vbn. van duitse shops ?

Groetjes,
              Pol.
              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ace Bekijk bericht
                Dit kan ik beamen Pol, dit toestel is echt TOP

Noemen jullie dat nog en GSM ?

Comment

De wereld van computers kan soms vrij ingewikkeld zijn. Op HCW.be vind je allerlei interessante informatie, tips en advies over de computer.
                  Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                  Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Bedankt iedereen voor de nuttige info.
                    Ik was er eigenlijk aanvankelijk van uitgegaan alleen een goeie nieuwe GSM aan te schaffen zonder al dat computergedoe. Ook al omdat ik een GPS heb en om het zo "handig en klein" mogelijk te houden. Jullie doen mij nu twijfelen, maar ik vrees een beetje dat al die toeters er voor mij eigelijk niet op hoeven te staan zodat ik tal van zaken misschien nooit zou gebruiken. Wat is jullie reactie hierop?

Groetjes,
                    Pol.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ik heb sinds kort de Nokia 6300. Het is een mooi toestel wat er goed uitziet met zijn platte en slanke design. Ik ben er blij mee en misschien is het ook iets voor jou? lees meer op: http://www.nokia.nl/link?cid=PLAIN_TEXT_161887
                      Canon 20D. Canon 10-22. Canon 24-105. Canon 580 EX.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                        Ik was er eigenlijk aanvankelijk van uitgegaan alleen een goeie nieuwe GSM aan te schaffen zonder al dat computergedoe. Ook al omdat ik een GPS heb en om het zo "handig en klein" mogelijk te houden. Jullie doen mij nu twijfelen, maar ik vrees een beetje dat al die toeters er voor mij eigelijk niet op hoeven te staan zodat ik tal van zaken misschien nooit zou gebruiken. Wat is jullie reactie hierop?

Groetjes,
                        Pol.
                        Redenering klopt Pol.
                        Als je echt weet wat je wilt en het toestel moet aankunnen...
                        Belangrijk voor mij is de goede leesbaarheid van cijfers of letters op de
                        knoppen van de gsm vooral 's avonds kan dat tegenvallen.
                        Verder een groot scherm en de werkingsduur van de batterij.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht

Groetjes,
                          Pol.
                          Tja klein zijn die PDA's meestal niet.

Ga dan voor een PDA die niet te groot is of zo. QTEK 9100 bvb. Maximale schermgrootte voor een toestel niet groter dan een GSM. Just ietske dikker...

Comment

Mijn laatste toestel komt van hitseller.
                            hitseller.de ❯ Ihr Onlineshop mit den besten Preishits! ✓ Bei uns finden Sie alles aus den Bereichen Heimwerken, Bauen, Wohnen, Elektronik & Kommunikation✓ ➽ jetzt online bestellen!

In Hamburg is er ook nog en goede shop. Kwam daar vroeger regelmatig, maar nu net iets minder tot bijna nooit, wegens verwaterde contacten met vroegere vrienden aldaar, anders had ik er wel om willen rijden.
                            www.expertmobile.de (18.80 voor verzending naar BE)

Kijk anders ook eens op www.idealo.de Dit is een prijsvergelijk-site voor online shops van elektronische waren in Duitsland.
                            Canon 450D met kitlens
                            Panasonic FZ8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simon Bekijk bericht
                              Ik heb sinds kort de Nokia 6300. Het is een mooi toestel wat er goed uitziet met zijn platte en slanke design. Ik ben er blij mee en misschien is het ook iets voor jou? lees meer op: http://www.nokia.nl/link?cid=PLAIN_TEXT_161887
                              Dat toestel heb ik ook, en ben er zeer tevreden van.

Comment

Working...
                              X