Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cd's branden in windows XP

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Cd's branden in windows XP

Werk nog maar pas met pc ( altijd mac's gehad) en heb een probleem met het branden van cd's en dvd's. Krijg altijd de melding dat er geen beschrijfbare schijf in het station zit hoewel er wel een in zit. Heb al met verschillende merken cdr en dvd geprobeerd, niks helpt.
    Cd's branden vanuit PSE gaat wel. Maar vanuit windows zelf dus niet.
    Kan iemand me helpen aub.

Hoe kan ik zien hoeveel bestanden er op een cd staan? Als je in mac een cd opent krijg je onderaan het cd-scherm een balkje met aantal bestanden en aantal mb.
    In windows xp lukt het me niet deze info weer te geven. Bij klikken cd- eigenschappen krijg ik alleen: beschikbare ruimte 0, gebruikt 0... terwijl er wel een aantal bestanden opstaan ??????

Hopelijk kunnen jullie me helpen,
    Groetjes

Re: Cd's branden in windows XP

Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Omdat dit niet echt fotografie gerelateerd is werd dit topic verhuist van Algemeen naar hier
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Die statusbalk kan je in XP ook inschakelen. In verkenner onder "beeld", gewoon "statusbalk" aanvinken.

Onder "extra", "mapopties", tapblad "weergave" kan je nog veel meer instellingen aanpassen.

Waarom het branden niet werkt kan ik je wel niet zeggen. Normaal zou het moeten lukken. Persoonlijk werk ik wel altijd met Nero, omdat dat pakket veel meer mogelijkheden heeft om CD's of DVD's te branden.
        Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
          Die statusbalk kan je in XP ook inschakelen. In verkenner onder "beeld", gewoon "statusbalk" aanvinken.

Inderdaad, had al overal gezocht en gekeken maar daar niet, dom he. Bedankt om me op weg te helpen.

Onder "extra", "mapopties", tapblad "weergave" kan je nog veel meer instellingen aanpassen.

Hier had ik al andere instellingen aangepast maar die statusbalk hier niet in gevonden.

Waarom het branden niet werkt kan ik je wel niet zeggen. Normaal zou het moeten lukken. Persoonlijk werk ik wel altijd met Nero, omdat dat pakket veel meer mogelijkheden heeft om CD's of DVD's te branden.
          Heb ook juist Nero gekocht deze morgen. Bij hcw zeiden ze dat dat veel beter was dan in windows cd's /dvd's te branden en dat het de moeite niet was om dat probleem te proberen oplossen. Ze raadden me ook Nero aan. Heb dus waarschijnlijk een goede keuze gemaakt met nero.

Nogmaals bedankt,
          Groetjes, Nathalie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chasqui Bekijk bericht
            Heb ook juist Nero gekocht deze morgen. Bij hcw zeiden ze dat dat veel beter was dan in windows cd's /dvd's te branden en dat het de moeite niet was om dat probleem te proberen oplossen. Ze raadden me ook Nero aan. Heb dus waarschijnlijk een goede keuze gemaakt met nero.

Nogmaals bedankt,
            Groetjes, Nathalie
            Mijn oplossing zou je niets gekost hebben...
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chasqui Bekijk bericht
              Heb dus waarschijnlijk een goede keuze gemaakt met nero.

Nee hoor, dit is zeker, en niet waarschijnlijk
              Olympus OM-D EM-5 + wat glas

Comment

:
                Oorspronkelijk geplaatst door Jdude Bekijk bericht
                Nee hoor, dit is zeker, en niet waarschijnlijk

Comment

Working...
                X