Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zondag 19 augustus - Motorrit Eifel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zondag 19 augustus - Motorrit Eifel

Hoi,

Even een kleine peiling of hier ook veel motorrijdende fotografen rondhangen.
    Misschien een idee om eens een motorrit te organiseren in de Eifel met bijbehorende SD.
    Bestaat hier enige interesse voor?
    Ik ken daar wel enkele bochtige parcourkes met eventueel een tussenstop aan kamp Vogelsang en de Ruhrstuwdam...
    Geïnteresseerden zonder moto kunnen misschien mee als duo

Hans
    Last edited by CH Photography; 2 augustus 2007, 09:39.
    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Re: Zitten hier veel motorrijders?

I think the idea has been brought up a couple of times.
    I'd sure be interested in taking the VTR out for a good ride.

Comment

I already have a tour ready. So, if there is enough interest we can start on short notice (max 2 weeks).
      The tour starts in Maasmechelen at the dutch border and is 250km long with a lot of curves

Hans

PS: Trebs are you working for ESA?
      Last edited by CH Photography; 1 augustus 2007, 09:31.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FJRrider38 Bekijk bericht
        Hoi,

Even een kleine peiling of hier ook veel motorrijdende fotografen rondhangen.
        Misschien een idee om eens een motorrit te organiseren in de Eifel met bijbehorende SD.
        Bestaat hier enige interesse voor?
        Ik ken daar wel enkele bochtige parcourkes met eventueel een tussenstop aan kamp Vogelsang en de Rurhstuwdam...
        Geïnteresseerden zonder moto kunnen misschien mee als duo

Hans
        Mijn stalen ros en ik zijn zeker geïnteresseerd.

Mvg,
        TravelToy
        www.christian-bailleul.be | Blog

Comment

Data voorstel : Zondag 19 of 26 augustus vanaf 09 uur, vertrek van de rit in Maasmechelen om 09.30 uur.
          Voorkeur van datum?

Edit: Ben zelf niet vrij op 26 augustus wegens andere verplichtingen.
          Ik ga dus de rit rijden op 19 augustus.

Hans
          Last edited by CH Photography; 3 augustus 2007, 08:18.

Comment

Aaarrggghhhh . . . nu heb ik toch echt wel spijt dat ik mijn Kawasaki Tourer nog niet zo lang geleden heb verkocht . . .
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

New tyres going on today.. New grip, new feel, woooo
              /me is excited like a kid

Comment

Onder voorbehoud van mooi weer ga ik een eifelrit maken met veel bochten en een tussenstop in Vogelsang en de Ruhr stuwdam op Zondag 19 augustus 2007. Er is de mogelijkheid tot fotograferen. We vertrekken in Maasmechelen om 09.30 uur aan het Esso tankstation (Bruno's foodcorner). GPS coördinaten later. De rit is 250 km lang.
                Diegene die de rit op Garmin GPS willen gelieve mij een PM te sturen.
                Als u van Genk komt neemt u de afrit maasmechelen en aan het rond punt rijdt u richting Maasmechelen. Onder de brug van de autostrade door en dan ziet u het Esso tankstation liggen aan de rechterkant.
                Ik zal daar aanwezig zijn vanaf 09.00 uur.

Kandidaten:

- Hans aka FJRrider38
                - Peter aka Peeke
                - who's next?...
                Last edited by CH Photography; 3 augustus 2007, 08:18.

Comment

Wooohoow, dat ziet er goed uit, ik ga vanavond asap mijn kalender nakijken en laat dan nog iets weten; ik zet er me in elk geval al OV bij

- Hans aka FJRrider38
                  - Peter aka Peeke (OV )
                  - who's next?...
                  ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
                    New tyres going on today.. New grip, new feel, woooo
                    /me is excited like a kid
                    De eerste kilometers doe je best wat voorzichtiger, want dan heb je nog niet veel grip (maar dat zal je natuurlijk al wel weten).
                    Hier in de buurt is een paar jaar geleden een motorrijder onderuit gegaan toen hij nieuwe banden had laten leggen, de verkoper had hem nog gewaarschuwd, maar 50 meter verder lag hij al tegen de grond.
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                      De eerste kilometers doe je best wat voorzichtiger, want dan heb je nog niet veel grip (maar dat zal je natuurlijk al wel weten).
                      Hier in de buurt is een paar jaar geleden een motorrijder onderuit gegaan toen hij nieuwe banden had laten leggen, de verkoper had hem nog gewaarschuwd, maar 50 meter verder lag hij al tegen de grond.
                      Inderdaad, bloedlink is dat

De mijn liggen er ondertussen al een paar maand op, en ik heb ze gisteren nog eens lekker warm gereden. De vorige banden waren echt slecht, deze zijn nu veel beter en bochtjes pikken gaat beter hoor.

Wat ik nog wou vragen, mijn moto is niet de meest moderne (understatement) en die trilt nogal wat af. Hoe bescherm je dan de camera?

Ik wil die niet in een rugzak steken wegen gevaar op rugletsel bij een val.

Mousse in de tanktas? Welke mousse raden jullie aan, daar is immers veel verschil in, enneh, domme vraag mss, waar haal je die?

Thanx,
                      Peeke
                      ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

Comment

Re: Zondag 19 augustus - Motorrit Eifel

19 augustus is natuurlijk een "ongelukig" gekozen datum omdat dan ook de SD "in 't Vinne" gehouden zal worden,
                        dus dan ben ik genoodzaakt om mijne Solex op stal te laten staan.
                        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Kunnen spijtig genoeg niet iedereen content stellen.
                          Dit is een niet officiële activiteit.
                          Nog kandidaten?
                          Trebs?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FJRrider38 Bekijk bericht
                            Kunnen spijtig genoeg niet iedereen content stellen.
                            Klopt maar je laat de mensen nog geen 24u de tijd om op voorgestelde datums te reageren en je gaat de knoop al doorhakken als er nog maar twee reacties zijn.
                            Veel succes met jullie rit.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Klopt maar je laat de mensen nog geen 24u de tijd om op voorgestelde datums te reageren en je gaat de knoop al doorhakken als er nog maar twee reacties zijn.
                              Veel succes met jullie rit.
                              Sorry, maar het enige dat je met deze commentaar bereikt is dat een mens 10 keer nadenkt voordat hij iets organiseerd.
                              Ik rij deze rit op 19 aug en diegene die willen meekomen laten me dit maar weten via PM.

Comment

Working...
                              X