Waterpomptang -
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Woordenslang : mechaniek
Collapse
X
-
-
Re: Woordenslang : mechaniek
Waterpomptang - groene werkbak - kraan - nijptang -
Lijkt mij hier meer op gereedschappen dan op mechaniek.~Lieve groetjes, Saskia~
Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600
Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)
Comment
-
Comment
-
-
Waterpomptang - groene werkbak - kraan - nijptang - gele werkbak - kniptang
Oorspronkelijk geplaatst door Pruedence Bekijk berichtLijkt mij hier meer op gereedschappen dan op mechaniek.
Comment
-
Waterpomptang - groene werkbak - kraan - nijptang - gele werkbak - kniptang - grijze werkbak
Comment
-
Waterpomptang - groene werkbak - kraan - nijptang - gele werkbak - kniptang - grijze werkbak - koevoet - turquoise werkbak
Comment
-
Waterpomptang - groene werkbak - kraan - nijptang - gele werkbak - kniptang - grijze werkbak - koevoet - turquoise werkbak - koningsblauwe werkbak
Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.
Comment
-
-
We zullen de kaki werkbak maar laten voor wat hij is en er wat krimpkous uithalen:
Waterpomptang - groene werkbak - kraan - nijptang - gele werkbak - kniptang - grijze werkbak - koevoet - turquoise werkbak - koningsblauwe werkbak - krimpkous
Comment
-
Waterpomptang - groene werkbak - kraan - nijptang - gele werkbak - kniptang - grijze werkbak - koevoet - turquoise werkbak - koningsblauwe werkbak - krimpkous - Schroevendraaier
__________________http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
Uit m'n rode werkbak haal ik een ratelschroevendraaier...
Waterpomptang - groene werkbak - kraan - nijptang - gele werkbak - kniptang - grijze werkbak - koevoet - turquoise werkbak - koningsblauwe werkbak - krimpkous - Schroevendraaier - ratelschroevendraaier
Comment
Comment